Sò anelli di denti in legnu sicuru |Melikey

Anelli per i denti di u zitellu sò pensati per i zitelli per afferrà è masticanu per alleviare u dulore è l'incomodità chì sperimentanu quandu i so primi denti cumincianu à erupzione.Ci sò parechji denti di i zitelli nantu à u mercatu, ma parechji cuntenenu plastica, BPA è altri sustanzi chimichi potenzialmente dannosi chì certamenti ùn vulemu chì i nostri figlioli anu in bocca!Sè avete attualmente prublemi di dentizione cù u vostru zitellu, vulemu presentà un anellu di dentizione chì hè efficace è sicuru - anelli di denti di lignu!

 

Anelli di denti di lignusò definitivamente l'opzione più sicura, sò un pruduttu naturali.Ùn sò micca tossichi è liberi di sustanzi chimichi dannosi, BPA, piombo, ftalati è metalli.Hè assai sicuru.

 

Beneficii di anelli di denti di lignu

 

1. Safe è micca tossicu

Unu di i vantaghji principali di a scelta di denti di legnu nantu à u plasticu o altri denti populari per i zitelli hè chì i denti di lignu ùn sò micca tossichi è ùn cuntenenu micca piombo dannosu, metalli, BPA, chimichi o ftalati.Vulemu guardà i zitelli di i nostri clienti u più sicuru pussibule fornenduli cun cassaforte è i migliori prudutti dispunibili.

 

2. Antibacterial naturali

Ùn ci hè micca un pruduttu più naturali chì u legnu, u lignu hà e so propiu proprietà antibacteriale, è quandu i zitelli succhianu, anu ancu benefiziu di proprietà antimicrobiche chì aiutanu à allevà u so dulore è u malu!

 

3. Durable

U vostru anellu di denti di lignu sopraviverà qualsiasi denti di plastica o di prezzu chì pudete cumprà per u vostru zitellu.Cum'è cù parechji articuli chì i zitelli assucianu cun cunfortu, avè un anellu di dentizione di longa durata chì resiste a prova di u tempu hè à tempu assequible è affidabile.

 

4. Sostenibile

A maiò parte di i nostri anelli di denti di lignu sò fatti di legnu di faghju.U legnu di faggio hè unicu sustinevule perchè pò esse cultivatu in fureste rinnuvevuli è gestite.Questu significa chì più legnu pò esse piantatu per rimpiazzà l'arburi chì sò digià stati utilizati è abbattuti.Dunque, di sicuru, simu inclinati versu questi stupenti anelli di denti in legnu cum'è a megliu opzione per calmà e gengive di u zitellu!

 

5. Facile à pulisce

Anelli di denti di lignu sò faciuli di pulisce, chì hè un altru bonus!Basta sguassate cù acqua pulita è un pannu umitu.Hè megliu per evità di immergelli per ùn avè micca inzuppatu.

 

Spergu chì avemu fattu luce nantu à i vantaghji maravigghiusi di l'anelli di denti in legno.Ùn sò micca solu durable è eco-friendly, ma sò ancu l'opzione più sicura per u vostru zitellu per facilità l'incomodità di i denti.MelikeyGiocattoli per i denti per i zitelli à l'ingrossu, Fighjate un pocu di i carini è funziunalidenti di lignuavemu in vendita!


Tempu di post: 12-Jan-2023