How To Shape Silicone Beads |Melikey

In u mercatu, pudemu vede parechji tipi diperle di dentizione in silicone in massain diverse forme è culori.Pudemu sceglie queste perle per fà braccialetti di denti di perline, clips per succhi, portachiavi, etc.

Cumu fà perle di silicone?Puderaghju fà a forma è u culore chì vogliu?U seguente hè u prucessu di pruducia perle di silicone.

Materiale

Prima di tuttu, usemu materiale di silicone di qualità alimentaria, chì ùn hè micca tossicu è innocu.I perle di silicone sò fatte per esse durable, morbidi, è sò assai còmode per i gengivali di u zitellu durante a dentizione.Prima di u mischju di culore di a materia prima di silicone, averemu un cuntrollu di qualità cumpleta per a materia prima.

Muffa

Avemu bisognu di u moldu per furmàperle di silicone all'ingrosso.U moldu per perle di silicone sò generalmente fatti di acciaio inox.Avemu e macchine CNC per fà i stampi, avemu ancu i nostri squadre di cuncepimentu, chì significa chì tutta a produzzione, da i disinni di i prudutti, a fabricazione di stampi, a produzzione, à l'imballu, serà cumpletata solu in a nostra cumpagnia, chì significa chì nimu ùn arrubbarà. u vostru disignu di patenti, pudemu firmà un accordu NNN prima di cuuperazione.

Pruduzzione

A pruduzzione hè simplice, ma avemu bisognu di mantene pulita in a linea di produzzione.Mettite a materia prima di silicone in u moldu, ci vole à circa 3 minuti per furmà u pruduttu attraversu alta temperatura è alta pressione.Allora apre u muffa per caccià uperline di silicone per i dentiè rinfriscà.

Averemu u 2nd cuntrollu di qualità cumpleta per i perle di denti di silicone, è i mantene in stock in u nostru magazzinu.È avemu avutu a 3a verificazione di qualità cumpleta prima di imballà e perle di silicone di dentizione è di mandà à i nostri clienti.

À propositu di perle di silicone persunalizate

I culori persunalizati sò dispunibili, se vulete fà culori persunalizati, avete bisognu di furnisce i codici di culore Pantone C, mischiaremu i culori secondu i codici di culore.A forma è e dimensioni persunalizati sò ancu dispunibili, avemu bisognu di u disegnu 3D per a produzzione, se ùn avete micca i disegni, ùn hè micca prublema, a nostra squadra di cuncepimentu puderia fà per voi.

Per qualsiasi quistione nantu à a produzzione o a nostra cumpagnia, sentite liberu di cuntattateci.Melikey Silicone sempre furnisce i servizii persunalizati di alta qualità per voi.Se vulete fà l'inventariu per uperline di dentizione in silicone senza bpa, denti di u zitellu, o clips pacifier baby, mandateci a vostra dumanda, avemu da vultà à voi prestu.

 


Tempu di Postu: Dec-25-2021