Chì teether hè megliu di legnu o silicone |Melikey

Tutti sapemu chì l'scelta di un teether per i zitelli di u zitellu pò esse complicata.Un teether per u zitellu hè un ughjettu chì allevia i malati di gengive quandu un zitellu mastica.I gengivali di dentizione sò dispunibuli in diverse basi cum'è legnu, plastica senza BPA, gomma naturale è silicone.Quale materiale di denti di u zitellu hè megliu per u mo zitellu?

Vi cunsigliu principalmente di denti di silicone è di legnu quì.Intruduceraghju i benefici di u silicone è u teether di legnu in questu articulu.Francamente fora di sti dui denti di denti chì sò u megliu per u mo zitellu, pensu chì i denti di silicone sò i migliori.U denti di silicone per u zitellu hè più caru chè u teether di lignu, culurita è attraente.

 

Denti di silicone

I denti cumincianu à quattru à deci mesi, fiducia in noi;sapete.Chianci eccessivu, irritabilità, drooling, inquietudine, perdita di l'appetite è gengive rosse è gonfiate sò tutti signali chì u vostru zitellu hè denti.I nostri poveri picciotti passanu per tanta stimulazione è discomfort durante stu periodu doloroso di a so vita.Fortunatamente, avemu anelli di denti per aiutà à traversu stu tempu è facilità u so dulore.

 

Vantaggi di Silicone Teethers

 

Sicuru è micca tossicu

Denti di siliconehè fattu da i più alti standard di materiali alimentarii.Quandu compra per i denti di silicone, assicuratevi di ùn portate micca collane, perle o braccialetti, perchè ponu affucà u vostru zitellu.I denti di silicone sò ancu igienici, ipoallergenici è antibacterial.

Facile da pulisce

Basta à scorri in acqua tiepida cù sapone, o mette nantu à u rack superiore di a lavastoviglie.

Calmante

Pudete almacenà i denti di silicone in a frigorifera o in u congelatore prima di dà à u vostru zitellu.Un teether frescu pò calmà e gengive di u vostru zitellu. 

Versatile

Venanu in tutte e forme è dimensioni è aiutanu à u vostru zitellu à amparà cose novi mentre catturà a so attenzione.Diverse texture è forme aiutanu à e capacità di mutore fine di u vostru zitellu, a forza di presa è a cuscenza spaziale.

Accessori di moda

I denti di silicone sò cusì carini!Disponibile in una varietà di stili, sò l'accessori di moda perfetti per u vostru zitellu.Ùn hè micca solu un teether, hè un ghjoculu chì pò esse usatu in a bagnera, à a spiaggia, o in vittura.

 

I denti di i zitelli sò faciuli di truvà nantu à u mercatu, ma assai cuntenenu BPA, plastica è parechje altre tossine dannusu chì ùn vulemu truvà in ogni locu vicinu à a nostra bocca preziosa.Se u vostru zitellu hè attualmente in lotta cù i denti, eccu alcuni denti sicuri è efficaci per voi.

Melikey hè unfabbrica di denti di silicone per u zitellu,denti di u zitellu à l'ingrossuper più di 10 anni, diverse forme è culori.Materiale sicuru è prudutti d'alta qualità.offremu un serviziu à l'ingrossu è un serviziu persunalizatu.

 

 

Melikey Wholesale Teethers in silicone

 

 

Vantaggi di denti di lignu

 

Senza chimica

Unu di i vantaghji principali di sceglie adenti di lignupiù di anelli di denti di plastica hè chì l'anelli di denti di lignu ùn sò micca tossichi è ùn cuntenenu micca metalli, piombo, chimichi o BPA.

Durable

I vostri anelli di denti di lignu sò più durable di qualsiasi denti di plastica.Pruvatu di masticari, ma ùn hè accadutu nunda, sò solu cusì durable.

Sostenibile

L'anelli di denti di lignu sò generalmente fatti di legnu di faghju sustinibule è ecologicu.Fattu da legnu di faghju, u denti di lignu Melikey hè à tempu sustinibule è divertente.

Antibacterial

Un ditagliu maiò chì assai persone ùn cunnosci micca hè chì u legnu hà proprietà antimicrobiche naturali chì u facenu antibacterial.U denti di lignu ùn significa micca preoccupazioni per i batteri chì entranu in bocca di u vostru zitellu.

 

>>Ingrossu di denti di lignu

 

Cù i denti di silicone è di legnu di faghju, uttene u megliu di i dui mondi!Melikeyall'ingrosso anelli di dentizione in silicone di lignufatti da dui materiali è sò assai populari.

 


Tempu di post: 26-May-2022