L'anelli per i denti sò cattivi per i denti?|Melikey

Avete un zitellu di denti?In un tentativu di aiutà à calmà l'incomodità di u vostru zitellu, avete adupràanelli di dentizione?Mentre chì alcuni di questi anelli sò stati per anni, è ponu esse grandi à calmà un zitellu inveci, ùn ponu micca sempre esse sicuru per u vostru zitellu s'ellu ùn sò micca usati in una manera specifica.

Eccu alcuni consiglii nantu à cumu pudete aduprà anelli di dentizione in modu sicuru:

Ùn congelate micca
Malgradu i fatti chì parechje persone anu fattu questu annantu à l'anni, è chì l'uggetti freschi puderanu alleviare l'incomfortu di a gingiva dolente, ùn pudemu micca ricumandemu a congelazione di anelli di dentizione.L'anelli congelati ponu esse diventati assai fermi è ferite a gengiva di u vostru zitellu, avè l'effettu oppostu di quellu desideratu.S'ellu ùn era micca abbastanza male, l'esposizione constante à u friddu estremu puderia causà frostbite.Invece di congelate, pudete mette l'anellu in u vostru frigo.

Stà luntanu da i sustanzi chimichi dannosi è anelli pieni di liquidu
Mentre chì questu pò esse ovvi, certi anelli di dentizione cuntenenu sustanzi chimichi cum'è ftalati chì ponu liscià cù u tempu è diventanu ingeriti.In u stessu filu, però, certi anelli pieni di liquidu sò stati ricurdati in u passatu per via di una putenziale contaminazione bacteriana.Quandu u vostru zitellu masticà ripetutamente, puderia causà a rupture è cunsumà accidentalmente una parte di u liquidu.

Ciò chì a FDA hà da dì nantu à l'anelli di denti

A FDA avvirtenu i genitori è i caregivers chì assai di ciò chì hè vindutu cum'è "gioielli di denti" ùn pò micca esse sicuru per i zitelli o quelli chì anu bisognu speciale chì puderanu cercà un aiutu di stimulazione sensoriale.Spessu fatti da materiali cum'è l'ambra, u marmaru, sti collane è braccialetti sò sempre più truvati per esse un periculu di suffocazione, o una fonte di ferite è infizzioni à a bocca è a gengiva, ancu quandu anu utilizatu secondu l'usi suggeriti da u fabricatore.Questa avvertimentu si estende ancu à creme, gels è sprays per i denti dispunibili in u cummerciu.

U suggerimentu hè chì queste alternative menu durable à u plasticu è a gomma chì si trovanu in i dispositi tradiziunali di dentizione infantile ponu sfondà è si rompe in a bocca di l'utilizatori.In listessu modu, i sistemi di fissazione è l'agenti di ubligatoriu utilizati ponu esse malati per i ghjovani purtatori è, quandu sò assuciati cù u stress è a tensione di l'usu, ponu causà un risicu di strangulazione.Ancu s'è l'articulu hè adupratu bè è ùn si rompe micca, u risicu di ferite è infizzione resta altu datu u percorsu direttu chì i contaminanti sò dati à u corpu per u cuntattu orale.

I sustenitori di questi articuli (ancu spessu i fornitori di vendita di l'articuli) furnisce assai opinioni contra-avvertimenti, ancu ghjunghje sin'à suggerenu chì l'acidu Succinicu (presente in l'ambra baltica utilizata per questi pezzi) ùn furnisce micca solu sollievu di dentizione per a manipulazione. ma ancu un agentu analgésicu quandu assorbutu da a bocca.Questa dichjarazione ùn hè micca sustinuta da a FDA, è solu indirizza unu di una quantità di approcci di fabricazione per questi articuli.U fondu hè chì, sia per un usu impropriu o per una fabricazione substandard, questi articuli ponu presentà un veru risicu per l'utilizatori.Quandu l'opzioni alternative esistenu, solu ùn vedemu micca u puntu di piglià un tali risicu.

Soluzioni sicure per alleviare u dolore di i denti

Sarete piacè di sente chì trà tutti l'avvertimenti assuciati à allevià u dulore di i denti, simu felici di sparte una quantità di alternative à i ghjuvelli di dentizione chì pudete aduprà per fà u sollievu chì cercate per u vostru zitellu:

Parlate cù u vostru dentista pediatricu nantu à e tecniche di massaggio manuale per e gengive è i denti per allevà u dulore da a pressione è l'inflamazione.
Aduprate un pannu friddu è umitu cù una pressione suave per allevà u dolore lucale.
Fate appuntamenti regularmente cun un dentista pediatricu qualificatu per esse proattivu cù i vostri abitudini di salute orale è impediscenu u sviluppu di e cundizioni chì causanu dolore.
Aduprate anelli di dentizione o altri elementi di dentizione appruvati fatti di silicone di qualità alimentaria - assicuratevi solu chì sò usati solu sottu a tutela di u caregiver, è chì u materiale ùn hè micca congelatu o troppu rigidu (perchè sta rigidità pò causà ferite orale).

Chì Melikey Silicone puderia furnisce per voi?

Melikey Silicone Products Co., Ltd. hè situatu in Huizhou City, assai vicinu à Guangzhou, Shenzhen è Hong Kong.I migliori prudutti per l'alimentazione di i zitelli, denti,fornitori di perle all'ingrossofabricatore in Guangdong, Cina.

Avemu u nostru propiu dipartimentu di stampa, squadra di cuncepimentu, linea di produzzione, grande magazzinu è più di 300 cumpagni di squadra per sustene e diverse esigenze di i clienti.Avemu digià 10 anni di sperienza in fà articuli persunalizati.

Muffa persunalizata, disegnu 3D, Logo Personalizatu, Imballaggi Personalizzati, servizii FBA è spedizione veloce sò furniti in fondu, u più impurtante, u dipartimentu di qualità hà un standard strettu durante u cuntrollu di qualità 3 volte prima di l'imballu.Insistimu nantu à una risposta rapida, una cumunicazione prufessiunale è paziente per furnisce i nostri clienti cun un serviziu di clientela di alta qualità.Vincemu a fiducia di i clienti attraversu a qualità di u produttu, è attraversu un serviziu unicu per aiutà i clienti à andà più in questa industria.

Ogni stagione, averemu belli novi arrivi patentati per voi, simu l'innuvazione di produttu è u capu di moda in l'industria.Qualchese bisognu?Basta cuntattateci!


Tempu di Postu: Dec-10-2021