Induve cumprà perle di silicone di qualità alimentaria |Melikey

Perle di silicone di qualità alimentariasò un ghjocu sensoriale assai bonu, DIY wearabledentieru per u zitellu di qualità alimentaria, clip pacifier è gioielli di cura per sviluppà a creatività di u zitellu, mentre l'allattamentu è i denti masticatori, purtati da a mamma chic è u zitellu, hè un rigalu assai bonu per u novu.

I nostriperle morbide per i dentisò fatti di silicone di qualità alimentaria.Hè sicuru è affidabile, senza bisphenol A, piombo, PVC, lattice, metallu è cadmium.Both sicuru è praticu.A cuntrariu di i materiali di lignu o di metalli, i nostri perle ponu esse aduprati per i denti molari.Moltu adattatu per i zitelli per toccu, tirà è bava.Moltu adattatu per i gengive di u zitellu è i denti emergenti. Facile da pulisce è mantene, pulisce cù sapone per piatti è acqua calda.

perle di silicone di qualità alimentariasò faciuli di cuncepimentu è faciuli d'utilizà.Pò esse fattu in ghjuvelli di moda di a mamma, è i zitelli ponu masticà in modu sicuru.Cuncepitu per i zitelli in età prescolare, l'adulescenti è i genitori chì piacenu à decorate fendu i so braccialetti, collane è altre artighjanali.

I perle di silicone Mileky sò assai adattati per i zitelli, i zitelli è l'adulti.Pudete mischjà è abbinate perle in massa è creà diversi mudelli di ghjuvelli per cuncepisce i vostri braccialetti è collane per aduprà cum'è teether o ghjuvelli di moda.

In Melikey, pudete cumprà perle di silicone di qualità alimentaria eleganti è sicura.


Tempu di post: 13-aug-2021