I denti di legnu sò sicuri per i zitelli?|Melikey

Se u vostru zitellu hè solu uni pochi di mesi, pudete avè nutatu chì avà mette in bocca tuttu ciò chì ponu mette in manu.Per i zitelli di denti, muzzicà hè un modu per scopre sensazioni è alleviate l'inflamazione dolorosa di e gengive.In i dui casi, un teether toy hè una grande scelta perchè permette à u vostru zitellu di ghjucà, muzzicà è esplurà.U megliu tempu per dà i denti à i zitelli hè di solitu trà 4 è 10 mesi di età.I zitelli spessu preferiscenu masticaridenti di lignusopra altri denti.I ghjoculi di lignu sò sicuri in bocca - perchè ùn sò micca tossichi è liberi di sustanzi chimichi dannosi, BPA, piombo, ftalati è metalli.Hè assai sicuru.

 

Legnu duru naturali senza trattatu

Natural Beech hè un legnu duru senza splinting, senza chimica, antibatterica è resistente à i scossa.I denti, i sonagli è i ghjoculi di legnu sò tutti levigati a manu per un finitu liscio seta.I denti di legnu ùn deve esse sottumessi in acqua per a pulizia;basta sguassate cù un pannu umitu.

Hè veramente assai benefiziu per i zitelli per avè qualcosa più duru di u silicone in manu.I materiali più morbidi, cum'è silicone è gomma, punzeranu più facilmente quandu u dente cumencia à esce, mentre chì a resistenza furnita da u legnu duru aiutarà à rinfurzà u dente è e so radiche.

In più, à u cuntrariu di u plasticu duru, u legnu duru hà proprietà antimicrobiche è antimicrobiche naturali chì uccidenu i contaminanti invece di lascià à pusà nantu à a superficia per chì i vostri figlioli ponu piglià cù a bocca.Hè per quessa chì i ghjoculi di lignu, cum'è i tavulini di lignu, sò più igienici di quelli di plastica.

 

Perchè ricumandemu i denti di lignu?

I denti di legnu sò sicuri è pensati per esse ligeri, strutturati è faciuli di mantene.Leghjite puru per amparà più benefici di i denti di lignu:

 

1. I denti di legnu sò durable- i denti è i ghjoculi di denti fatti di legnu ùn sò micca faciuli di rompe.Sò durable è ben mantinuti è durà assai tempu.Tuttu ciò chì duvete fà hè di assicurà chì ferma igiene.Per pulizziari u teether, sguassate cù un sapone suave da u tempu à u tempu è lasciate asciucà l'aria.

 

2. Ecologicu- Cum'è avemu digià discututu, i denti di legnu in legnu sò durable, cusì ùn avete micca bisognu di rimpiazzà cum'è spessu.Inoltre, sò fatti di faggi, avori è neem, chì sò tutti i pianti abbundanti è di crescita rapida.Questu facenu ancu questi teethers una scelta megliu per l'ambiente.

 

3. I ghjoculi di denti di lignu anu proprietà antimicrobiche- i pianti utilizati in a maiò parte di i ghjoculi di dentizione, cum'è u neem è u legnu di faghju, anu proprietà antimicrobiche, chì ùn solu facenu più faciule per u vostru zitellu per muzzicà, ma pò ancu aiutà cù e gengive dolenti.

 

4. Non tossicu (senza chimica)- Cumu l'anu dettu prima, u materiale di u teether di lignu porta benefici in sè stessu.Da i sustanzi chimichi dannosi cum'è BPA à pitture è tinture tossiche, i denti di plastica ponu esse assai risichi per a salute di u vostru zitellu.I denti di legnu sò un modu sicuru per evità qualsiasi sustanzi chimichi.

 

5. I denti di lignu sò difficiuli di masticari- chistu pò parè cuntraintuitivu, dopu à tuttu, ùn hè micca u puntu di i denti di pudè masticari?inutile !I zitelli di solitu basta à mette l'articulu in bocca è piglià un muzzicu.In fattu, riposu e gengive contr'à una superficia di lignu dura pò piglià a pressione di e gengive gonfiate di u zitellu.

 

6.FORNENU UNA MERAVIGLIOSA ESPERIENZA DI SENSORE- I ghjoculi di legnu sò lisci è strutturati è si sentenu grandi in e mani di u zitellu.A so sensazione naturale furnisce una sperienza di ghjocu piacevule cumparatu cù u plastica fredda è dura!Sè vo site preoccupatu di splinters, ricordate chì i denti di lignu sò fatti di legnu duru, cusì seranu forti è lisci.

 

7. I denti di lignu aprenu a strada per l'imaginazione- Cum'è tutti i ghjoculi organici è di legnu, i denti di legnu sò menu brillanti, distraenti è irresistibili per i zitelli.I toni naturali calmanti di u ghjoculu è u toccu morbidu aiuterà u vostru zitellu à fucalizza, sviluppà a so curiosità, è impegnà in ghjoculi di alta qualità!

 

A dentizione succede assai prima in a vita di u zitellu, per quessa, ci hè una grande necessità per elli à muzzicà tuttu ciò chì ponu.Questu hè induve i denti entranu, cumu aiutanu à allevà u dulore chì vene cù i denti chì cumincianu à cresce.Di tutti i materiali di basa dispunibili, u legnu hè a megliu scelta per via di i so diversi vantaghji, cumprese a durabilità, proprietà antimicrobiche è a non-toxicità.Cerchi denti di legnu è ghjoculi è decorazioni sustinibili simili per i zitelli?Scuprite Melikey Silicone!Avemu una larga selezzione di grandi rigali per i zitelli da sceglie.
 
Semu afabricatore di denti di lignu, Vendo all'ingrosso denti di legno, perline di denti di legnu, denti di silicone èperline di silicone per i denti...... Cuntattateci per avè piùingrosso prudutti per i zitelli.

 

 

 


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2021