Chì legnu hè sicuru per a dentizione |Melikey

Certi di elli sò sicuri, mentri àutri ùn sò micca.U legnu megliu cunsigliatu chì deve esse usatu per i ghjoculi di denti di lignu hè u legnu duru.Inoltre, i ghjoculi di lignu cum'è noce, alder, alder, cherry, beech, and myrtle valenu ancu di cumprà perchè sò usati per masticari è ghjucà.Melikey Silicone hè a fabbricadenti di legnu à l'ingrossufornitore, avemu a megliu qualità di legnu di faghju di denti di u zitellu è ancufurnisce un denti di silicone di qualità alimentaria.

In seguitu, qualchissia pò dumandà, hè l'anellu di denti di lignu sicuru?

Senza chimica è micca tossicu Unu di i vantaghji principali di sceglie un denti di legnu invece di plastica o altri denti di u zitellu populari hè chì u teether di lignu ùn hè micca tossicu è ùn cuntene piombo dannosu, metalli, BPA, chimichi o ortoftalati.

U denti di lignu hè sicuru?

U legnu di faghju naturali hè un legnu duru chì ùn si chjappà, ùn cuntene chimichi, hè antibacterial è anti-vibrazione.Teethers, rattles, è ghjoculi di lignu sò lucidati a manu, è a superficia hè liscia cum'è a seta.Teether di lignu ùn deve esse immersa in acqua per pulizziari;basta sguassate cù un pannu umitu.

Per i denti di u zitellu, u legnu ùn pò micca esse u materiale più còmode, ma hè veramente assai benefiziu per avè qualcosa più duru di silicone in manu.Quandu i denti cumincianu à punisce materiali più morbidi, cum'è silicone è gomma, seranu più facilmente pierced, è a resistenza furnita da u legnu duru aiutarà à rinfurzà i denti è e so radiche.

Inoltre, à u cuntrariu di u plasticu duru, u legnu duru hà proprietà naturali antibacteriale è antibacteriale, chì ponu tumbà i contaminanti invece di permettenu di stà nantu à a superficia per a bocca di u zitellu per assorbe.Hè per quessa chì i ghjoculi di legnu (cum'è i tavulini di legnu) sò più igienici cà i ghjoculi di plastica.

Allora, a quistione hè, chì tipu di teether di legnu hè sicuru?Dentifricio in faggio non tossico in silicone Melikey.Di sicuru, ci sò ancu i ghjoculi di dentizione di silicone populari.

Allora, i denti di u zitellu ponu esse in legnu?

A maiò parte di i tipi di legnu duru (Cum'è u legnu di faghju) ponu creà un ghjoculu sicuru per u vostru zitellu per masticare, ma avete bisognu di stà luntanu da u legnu.Hè perchè u cork (o arbre perenne) pò cuntene parechji olii naturali chì ùn sò micca sicuri per i zitelli.

U teether di lignu di i zitelli si romperà?

Denti di legnu naturali.U nostru teether naturali hè a risposta perfetta à u prublema di chimichi tossichi è finiture.Chaque gutta-percha est faite d'érable de bois dur récolté localement et a été soigneusement polie pour lui donner un toucher lisse.L'arce di legnu hè un legnu forte chì ùn si sfracicà.

Cumu trattà cù u denti di lignu?

Se a superficia di u vostru ghjoculu scurisce cù u tempu, pudete simpricimenti aduprà una mistura di 50/50 cera d'api è qualsiasi oliu di qualità alimentaria (cum'è l'oliu d'aliva, l'oliu di coccu o u nostru oliu di linu organicu favuritu).Nisuna preparazione hè necessaria, basta à sguassate, lasciate mace, poi sguassate l'eccessu, è avete finitu!

Quandu possu dà u mo denti di u zitellu?

A maiò parte di i zitelli cumincianu à cresce i denti in 4-6 mesi.Questu hè un bonu tempu per cumincià à aduprà teether.Quandu u vostru zitellu erupte u so primu dente, depende largamente di a genetica, è u vostru zitellu pò principià a dentizione prima o dopu à sta finestra.


Tempu di Postu: 27-Nov-2021