Anelli di crochet di denti di lignu Cumu fà elli |Melikey

Anelli di crochet di denti di lignu Cumu fà elli |Melikey

Cum'è un zitellu di fabricatorefabbrica di denti di silicone, Semu felici di vede i cunsumatori finali facenu ogni tipu di ghjoculi per i zitelli per elli stessi, è simu ancu disposti à cullà ogni tipu d'infurmazioni per riferimentu.Parechji di i nostri clienti finali piace à fà e so catene di cunfortu, ghjoculi di ghjoculi per i zitelli, ghjoculi di crochet è cusì.

Coperta l'anellu di dentizione cù filatu crocheted

Ci hè dui metudi basi per copre anelli di lignu cù filati di crochet:

Fate un pezzu rectangulare, cose nantu à l'anellu è chjude;è passa per l'anellu stessu è utilizate l'anellu in ogni puntu per fà u sc.

Pros è cuns di u metudu

Prima di principià stu tutoriale, vi dicu i vantaghji è i contra di ogni metudu.

Copertura: U primu metudu limita u nùmeru di anelli chì pudete copre, perchè ùn pudete micca veramente copre l'anellu sanu cù un blocu rettangulare, mentri u sicondu metudu pò facilmente copre l'anellu sanu.
Punti irregolari: Un'altra cosa per esse cunzignata hè chì l'usu di u sicondu metudu per passà per u ciclu pò esse risultatu in dimensioni irregulari di puntata perchè hè difficiule di stitch with precise tense ogni volta chì passa per u ciclu.Sè vo truvate fastidiu per truvà loopholes in u vostru travagliu, hè megliu aduprà u primu metudu.

Disegni chì pudete pruvà

Aghju trè disinni per mostrà cumu utilizà sti dui metudi:

Manica a crochet unica
Set di aghi di bacca
Coperta l'anellu cù SC
Teether d'orsu
Materiale
Qualchese altru filatu di cuttuni organicu
Anellu di legnu di 2,5 inch
Crochet di taglia C o qualsiasi ganciu chì si adatta à u grossu di u vostru filatu
Agulla à tappezzeria
Forbici
Abbreviazioni usate in a terminologia US
Catena : catena
St(s): Stitch
Sl st: Puntu scorrevule
Sc: uncinetto singolo
RS: Iè
Berry st: Berry stitch: ch 3, sc hè à u prossimu st.(Quandu u travagliu nantu à a linea sopra berry st, sk ch 3, è nantu à u sc in u prossimu st, push ch 3 à u travagliu RS)
sk: saltà

Manica a crochet unica

Nota: Se vi dumandate, l'arechje di cunigliettu in a foto sò stati disignati da Anna Wilson è hè stata crocheted da a so mamma.Aghju solu utilizatu l'altru latu di l'anellu per mette a sola coperta di crochet per stu tutoriale.

Passu 1: Truvate a lunghezza di a catena di a manica protettiva chì vulete.Assicuratevi chì ùn supere micca a mità di a circunferenza di l'anellu, perchè un unicu blocu rectangulare ùn copre micca tuttu l'anellu.Aghjunghjite 1 ch, dopu aduprà sc in a seconda ch è ogni ch di u ganciu, è turnate.Se mi seguite, aghju fattu un totale di 26 catene.

Passu 2: Ch 1, sc cross è turnate à ogni ch.Repetite stu passu finu à chì pudete copre u grossu di l'anellu cù un pezzu rectangulare.Aghju fattu 12 linee per mè.Fissate è lasciate una cucitura di cuda longa.

Passu 3: Stitch u pezzu tutale inseme cumminendu ogni puntu à ogni estremità.Oculta a cuda in l'anellu per compie u travagliu.

Set di aghi di bacca

Per vede e pussibulità di e diverse mudelli di puntata chì ponu esse fatta cù u primu metudu, quì hè un mudellu scrittu chì usa punti di bacca per copre i punti di bacca, chì aghju utilizatu in u patronu di puntata Barbie precedente.

Linea 1: Ch 25 (deve esse divisibule da 3 + 1), sc hè in a seconda ch di u ganciu, in ogni ch, turnate.

Linea 2 (RS): Ch 1, sc in u primu sc, berry st in u prossimu sc, (sc in u prossimu sc, berry st in u prossimu sc) passa, sc in l'ultimu sc, Rotate.

Fila 3: Ch 1, sc incruciate è volta à ogni sc.

Nota: Quandu u travagliu nantu à sta linea di produzzione, ricurdate di spinghje i baga à u latu drittu di u travagliu.

Linee 4-11: Repetite e linee 2 è 3.

Linea 12: Repetite a linea 2.

Fissate è lasciate una cucitura di cuda longa.Stitch stu pezzu inseme cumminendu ogni puntu à ogni estremità.Oculta a cuda in l'anellu per compie u travagliu.

Coperta l'anellu cù SC

Questa sezione copre solu i scs iniziali chì travaglianu attraversu l'anellu.Avete bisognu di amparà questu per fà un anellu di denti d'orsu.

Passu 1: Attaccà un nodu slip nantu à u ganciu.Passà u ganciu per u ciclu da u spinu per chì u filatu di travagliu hè nantu à u spinu di u ciclu.

Passu 2: Tira u ganciu nantu à u ciclu per cumincià à cuciri punti.Nota cumu u filatu passa per u centru di u ciclu.

Passu 3: Pone u filatu di travagliu nantu à u spinu di u ciclu, passa u filatu è tira à traversu u nodu slip per fà un stitch slip per mantene u filatu in u locu.

Passu 4: Inserite u ganciu in u ciclu di novu per a puntata dopu.Tire u filatu à traversu è attraversu u ciclu, rinfriscà u ganciu novu per u prossimu puntu, tira u filatu à traversu è attraversu u ciclu per furmà un sc.

Passu 5: Repetite u Passu 4 finu à chì a cobertura di a rete di ring hè ghjunta.Attaccà è treccia à a fine di l'anellu per cumpletà stu pezzu.

Anellu di denti d'orsu

Cum'è Berry Stitch Cover, vogliu mustrà i mudelli chì pudete fà cù u sicondu metudu.

Linea 1: Forme 26 sc o u numeru di anelli di lignu chì vulete, secondu a distanza chì vulete esse l'arechje.Avemu bisognu di salvà 2 scs à ogni estremità per chì l'arechje ponu esse posti nantu à e cose à i dui estremità.Ùn stringhje micca, girate.

Linea 2: Ch 1, sc in i primi 2 sc, 6 dc in u prossimu sc, sc in u prossimu 20 sc, o finu à ghjunghje l'ultimi 3 sc, 6 dc in u prossimu sc, è infine u sc sc di u 2 sc, turnà.

Linea 3: Sl st in u primu sc, sk 1 sc, sc in i prossimi 6 dc, sk 1 sc, sl st in u prossimu 18 sc, sk 1 sc, in i prossimi 6 u sc in dc, sk 1 sc, È sl st hè l'ultimu sc.

Fissate è maglia à a fine di l'anellu per cumpletà stu pezzu.

Aghjunghjite più elementi à u vostru anellu di denti

Per quessa, ancu dopu avè capitu sti dui metudi, avete sempre vulete usà filatu extra per aghjunghje più elementi à u to ring ring.È tuttu u spaziu viotu chì vede nantu à l'anellu.L'ultima cosa chì vogliu sparte cun voi in questu articulu hè cumu fà un anellu tondo.Aghjunghje altre cose per i zitelli per ghjucà, è furnisce ancu più texture per a masticazione.

Circulu
Passu 1: Aduprate l'anellu di lignu in u mità per furmà un anellu magicu.Scuprite e foto sottu per un tutoriale passu per passu.

Passu 2: Travaglia 20 sc nantu à l'anellu magicu o finu à chì avete abbastanza sc per copre l'anellu è ci hè un spaziu per chì si move liberamente intornu à u vostru denti.Aghjunghjite sl st à u primu sc.

Passu 3: Ch 1, (2 sc in u prossimu sc, sc in u prossimu 3 sc) span and join.

Passu 4: Attaccà è maglia à tutte e estremità.

Repetite i passi 1-4 per fà più anelli nantu à a guttapercha.Assicuratevi di fà affruntà l'anellu in u listessu modu ogni volta per chì u RS di l'anellu tondu hè di fronte à a listessa direzzione.

Più idee

Eccu più idee per persunalizà u vostru propiu anellu di denti in legnu:

Per u primu metudu, pudete aduprà qualsiasi mudellu di puntata chì vulete, fate un blocu rectangulare, è poi cose nantu à u to anellu di lignu.
Per u sicondu metudu, pudete piglià qualsiasi patronu di cuda di cavallu è appricà à l'anellu per ottene un bellu disignu circular.
Aduprate u metudu di l'anellu per aghjunghje cerchi magichi per furmà diverse forme, cum'è stelle è cori.
Aghjunghjite qualchi catene in ogni metudu per aghjunghje elementi pendenti à u vostru teether.
Prufittate u divertimentu di persunalizà l'anellu di denti di lignu di u vostru zitellu.

 


Tempu di Postu: 27-Nov-2021