Cumu pulisce e perle di silicone |Melikey

Quandu u vostru zitellu hè trattatu cù u dulore di i denti, hà bisognu di un ghjoculu per mantene l'impegnu mentre era nantu à a pancia, o hè in u stadiu di mette tuttu in bocca, nunda ùn batte un ghjocu di denti.Teether, ciucciu,perline di denti...ma tendenu à finisce in terra, in manu di i fratelli (o di a bocca di l'animali), in i spazii trà i sedi di vittura.

Mentre chì a volte ùn supere micca a "regula di cinque seconde", a Mayo Clinic ricumanda di sterilizà qualsiasi pacifier o ghjoculu chì entra in a bocca di u vostru zitellu quandu sò 6 mesi o più ghjovani perchè u so sistema immune ùn hè micca in piena capacità.Dopu à 6 mesi, lavà cù acqua calda è sapone hè abbastanza - a maiò parte di i zitelli cumincianu a dentizione intornu à 4-6 mesi è ùn anu micca bisognu di disinfettà à questu puntu.

Cunsiglii per a pulizia di i perle di u zitellu

 

Pulizia di perle di silicone

Per i perle chì sò strettamente fatti di silicone, simpricimenti lavate in acqua calda saponata o gettate direttamente in a lavastoviglie.U silicone hè antibacterial, cusìperle di siliconefattu da ellu tendenu à esse pocu mantenimentu!

 

Pulizia di perle di lignu

Fatte di legnu di faggio, i perle di dentizione sò naturalmente senza detriti è anu proprietà antibacteriale è antibacteriale per aiutà à cumbatte qualsiasi germe chì entra in a bocca.Quandu a pulizia hè necessariu, basta lavà cù sapone è acqua calda, poi asciugate bè.

 

Pulite e perle da masticazione cù a corda à l'internu

Peringrosso ghjoculi per i denti di u zitellucù strings, cum'è lignu operle per ciuccio in silicone all'ingrosso, hè impurtante micca di sterilizà per bolle o vapore.Invece, lavate cù acqua calda saponata è sciacquate bè.Questu preserva l'integrità di a guttaperca mentre ancu lavatu i batteri.

 

Melikey Silicone furnisce alta qualitàingrosso di prudutti di silicone per i zitelli.Cumpresuvendita all'ingrosso di perline per i denti per i zitelli, Teether in massa per i zitelli, ghjoculi educativi per i zitelli à l'ingrossu ...... Serviziu one-stop, OEM / ODM hè dispunibule.Fattu di 100% silicone di qualità alimentaria.Cuntatta cipè ottene u listinu di prezzi di perline di silicone.


Tempu di Postu: Dec-29-2021