E perle di silicone per i denti sò sicuri?|Melikey

E perle di silicone per i denti sò sicuri?

A risposta in NO, secondu un avvisu da l'Food and Drug Administration (FDA).

I zitelli ùn deve micca aduprà ghjuvelli di denti, chì ponu purtà à chocking o strangulation.I collari è i braccialetti di teethering sò fatti di ambra, legnu, marmura operline di silicone dentizione.Ogni collana di dentizione purtata da un neonatu, un zitellu o un zitellu ùn hè micca sicuru.

E nurmalmente i collari di dentizione anu dui risichi primari.

U primu risicu.I perle di u collana ponu rompe o sguassate u collana stessu, causendu un grande periculu di chocking.

U sicondu risicu.Ogni ghjuvellu di dentizione purtatu intornu à u collu di u zitellu pò esse un periculu di strangulazione.

A cosa serve i perline di silicone per i denti?

Qualcheseperle di dentizione in silicone in massaÙn sò micca permessi di esse utilizati direttamente per a dentizione di u zitellu, di solitu i perle di dentizione sò in picculi dimensioni.Uvendita all'ingrosso di perline di silicone per clip per ciuccio, braccialetti di denti di perle, collari di denti, etc. E i clips pacifier ùn sò micca usati per i denti di u zitellu, ma sò usati per attaccà i denti di i zitelli.I collari di denti sò purtati da babbu o mamma, tutti i prudutti di dentizione deve esse usatu sottu a tutela di i genitori.

Cumu calmà un zitellu chì si denti?

Avemu parechje opzioni dispunibuli mentri ùn ricumandemu micca i collari di denti per i zitelli.

Dentifricio in siliconeghjoculi

I denti di silicone Melikey fatti di silicone di qualità alimentaria sò morbidi per i gengivali di i zitelli, sò durable, cuncepiti in forma sicura è carina per i neonati, i denti di i zitelli.Facile da tene da i zitelli, è attaccatu à un passegginu, altalena, sediu bouncer è vestiti.U zitellu li piacerebbe piglià i ghjoculi di silicone per i denti è mette in bocca quandu hè necessariu.Ma ricurdate micca di freeze the silcione teethers, ma cool down for better teething.

Pruvate un massaggio di gomma

Se u vostru zitellu vi permette, pudete pruvà à massaggiate a gomma cù un dettu pulitu.Serà megliu rinfriscà u to dettu in l'acqua di ghiaccio per un pocu tempu.I massaggi di gengive gentili sò assai còmode per aiutà à calmà u dolore di i denti è calmà u vostru zitellu.

Un mitten di denti pò aiutà assai

Purtate un guanti di denti in e mani chjuche, u vostru zitellu amarà di mantene a dentizione.I guanti per i denti sò fatti di silicone di qualità alimentaria chì hè strutturata per aiutà à massaggiare e gengive dolente è furnisce sollievu à i denti emergenti.

Melikey Silicone hè di alta qualitàfabricatore di denti di silicone, I nostri teethers sò cuncepimentu sicuru è fatti di silicone di qualità alimentaria, sentite liberu di cuntattateci se avete qualchì quistione in i denti di u zitellu.


Tempu di post: 20-Jan-2022