Perchè ùn devi micca congelate l'anelli per i denti |Melikey

Se u vostru zitellu hè attualmente denti, sapete chì questu pò causà assai dulore è chianci.Vulete allevà l'incomodità di u vostru zitellu è pò esse dettu chì l'anelli di dentizione aiutanu.

Prima di sceglie un anellu di dentizione per u vostru zitellu, avete bisognu di sapè alcune cose impurtanti per pudè sceglie un anellu di dentizione chì hè sicuru è currettu à aduprà.Eccu alcuni suggerimenti dafornitore di denti di siliconeMelikey Silicone.

Sceglite anelli di dentizione chì ùn cuntenenu micca chimichi

Certi anelli di dentizione cuntenenu sustanzi chimichi chì ponu esse periculosi per i zitelli.I ftalati sò aghjuntu à certi plastichi per ammorbidisce.U prublema hè chì questi sustanzi chimichi ponu fughje è esse ingeriti, chì ponu causà prublemi medichi.Per piacè verificate l'etichetta nantu à l'anellu di denti prima di cumprà.Cercate ftalati, bisfenol A, o fragrances.Nurmalmenti u teether di silicone di qualità alimentaria è u legnu duru cum'è i denti di legnu di faghju seranu bè.

Ùn sceglite micca un anellu di denti pienu di liquidu

Certi anelli di dentizione sò pieni di liquidi chì ponu esse dannusu à i zitelli.Calchì volta u liquidu hè contaminatu da bacteria.Se u vostru zitellu muzzica male, u fluidu pò esse sopra à l'anellu di i denti è pò fà u vostru zitellu malatu I liquidi ponu ancu esse un periculu di suffocation.

Sceglite anelli di dentizione senza pezzi chjuchi

Certi anelli di denti sò decorati cù pezzi chjuchi, cum'è perle, per fà più attrattivi per i zitelli.Sì sti frammenti sò eliminati, pò esse un periculu di suffocation.Cercate un anellu di denti forte per riduce u risicu per u vostru zitellu.

Pone l'anellu di denti in a frigorifera, micca in u freezer

Parechje persone suggerenu di congelate l'anelli di dentizione per alleviare u dolore di a gomma, ma questu pò esse micca una bona idea.L'anellu di i denti ghiacciati hè assai forte, è se u vostru zitellu morde duramente, pò grattassi i so gengive.Un anellu di denti congelatu pò ancu causà frostbite à e gengive o labbra di u zitellu.

Ùn congelate micca l'anellu di denti, ma mette in a frigorifera per rinfriscà.A sensazione fresca calmarà e gengive di u vostru zitellu senza i risichi assuciati à a congelazione di l'anellu di denti.

Pigliate u vostru zitellu à u dentistu pediatricu

Duvete piglià u vostru zitellu à u dentista pediatricu prima di u so primu anniversariu.U dentista cuntarà i denti di u zitellu, verificate per qualsiasi prublemi, è discute nutrimentu, igiene orale, denti, è qualsiasi prublemi chì pudete avè.Se u vostru zitellu hà bisognu di un esame dentale, fate immediatamente un appuntamentu per CT Pediatric Dentistry.

Cumu uttene un denti di silicone di qualità alimentaria o un anellu di denti di lignu?

Sentite liberu di cuntattateci per uttene denti di silicone di qualità alimentaria sani è anelli di denti di legnu, o denti di crochet.Semu fabricatori di ghjoculi di silicone per i denti per i zitelli in Cina, furnite sempre i prudutti in grande quantità di alta qualità, è se vulete persunalizà, ùn vi scurdate di cuntattateci ancu.


Tempu di Postu: Dec-23-2021