Cumu aduprà perle di gomma di silicone per braccialetti di perline |Melikey

I nostri braccialetti di perline di silicone per i denti sò fatti di silicone di qualità alimentaria, sicuri è morbidi per e gengive di i zitelli, sò belli rigali per i zitelli.

Cumu fà perle di silicone braccialetti per i denti di u zitellu?

Tutte l'infurmazioni per cumu fà u vostru propiu braccialettu DIY hè quì sottu ...... o, pudete cuntattateci per fà anelli di dentizione di perline di silicone persunalizati per voi.

FUNZIONI

Perle rotonde in silicone da 12 x 15 mm

Perle rotonde in legno di faggio da 15 mm

2x40mm Anelli in legnu di faggio

Una lunghezza di corda di 60 "

Forbici

Crafting Needle

Liggeru

Passi

1. Pigliate u vostru cordone è liggeru è scioglie l'estremità di u cordone in modu chì hè dura è capace di stringe perle facilmente.

2. String thePerle di silicone da 15 mmnantu à u cordone.

3. Fighjate ancu l'anelli di denti di legnu di faghju nantu à u listessu cordone.

4. Attaccà a stringa in un nodu doppiu, cusì strettu cum'è pudete.

5. Tagliate a corda eccessiva à i nodi, allughjendu 0,2 inch in longu.

Trimate cun cura, è utilizate u vostru liggeru per scioglie l'estremità.

6. Pull the nod all the way through the silicone bead, pulling your nod in the bead to ammable it.

7. Verificate s'ellu hè u filu fora di e perle, se qualchissia, aduprate un liggeru per brusgià dolcemente è ammuccià in i perle.Allora u bracciale di perle di silicone hè cumpletu.

Note:

Oggetti chjuchi è perle ponu presentà periculi di suffocante à i zitelli.Ùn lasciate mai un zitellu senza cura cù perle o altri prudutti.Verificate u pruduttu prima di ogni usu.Se u bracciale di perle di silicone hè dannatu, per piacè ùn dà micca à u vostru zitellu.Per piacè cumprà un novu o fate un novu stessu.

Nantu à noi

Cum'è uproduttore di perle di siliconein Cina, Melikey Silicone puderia furnisce denti è perle di silicone è di lignu per i zitelli, clips pacifier artighjanali, braccialetti di denti, set di pranzi per i zitelli, etc.Avemu certificati cumpleti per i prudutti, è ISO9001 per a nostra fabbrica.I cervici one-stop sò dispunibuli da u disignu di i prudutti 3D à a fabricazione di stampi, a produzzione, l'imballazione persunalizata.Per più dettagli o prudutti, sentite liberu di cuntattateci.


Tempu di Postu: Dec-16-2021