Chì ghjè u teether più sicuru per u zitellu?|Melikey

A maiò parte di i zitelli accumincianu a dentizione in a seconda mità di u so primu annu, ancu s'è certi zitelli cumincianu prima.Quandu a dentizione principia, apparirà regularmente per i primi 2 anni di vita.Un ghjocu adattatu pò aiutà à gestisce i sintomi dolorosi di a dentizione.A sicurità hè più impurtante quandu sceglite aghjoculu per i denti di u zitellu.

Chì ghjè u teether più sicuru per u zitellu?

Disegnu sicuru per evità u risicu di chocking

Evite i collari, i braccialetti è i ghjuvelli o qualsiasi picculi pendenti di dentizione.Puderanu rupture, ponendu un periculu di sufocazione.I zitelli ponu ancu imbottiglialli intornu à u collu.In particulare, ùn ci hè nisuna evidenza chì i collarini d'ambra furnisce un sollievu di u dulore.

Evitari aduprà i prudutti di denti grinding chì cuntene batterie.

A batteria, u coperchiu di a batteria o i so viti ponu spuntà è presentanu un periculu di suffocazione.

Evite i ghjoculi per i denti pieni di liquidu.

Quandu u zitellu morde, spuntanu, espunendu u zitellu à liquidi potenzalmentu inseguri.

U megliu materiale di denti per u zitellu in alta qualità

Pruvate di truvà ghjoculi senza BPA è verificate per qualsiasi allergeni è irritanti.Perchè assai persone sò allergii à u lattice, per esempiu, cunzidira à evitari i prudutti chì cuntenenu lattice.

Ci sò parechji denti di u zitellu sicuru in u mercatu, è tutti sparte alcune di e stesse proprietà.

Sicurezza di u materiale per i denti di u zitellu

In generale, i denti per i zitelli sicuri sò i denti di silicone, i denti di lignu è i denti di maglia.U materiale di u denti di silicone per u zitellu hè di silicone di qualità alimentaria, a materia prima di u denti di legnu in legnu hè in generale di legnu duru naturali, cum'è u faghju, è u teether di maglia hè fattu a manu cù 100% cuttuni.

I so materiali sò durable è assai sani per i zitelli.Ùn hè micca faciule di crià i batteri, è pò ancu inibisce in modu efficace a crescita di bacteria.È ùn hè micca faciule di rompe.

Hà una dimensione relativamente grande è senza pezzi chjuchi

Prima di tuttu, i zitelli piace à mette tuttu ciò chì ponu ghjunghje in a so bocca per masticari, è avè un teether di u zitellu in una dimensione più grande pò prevene u periculu d'inghistu accidintali è suffocation.I picculi pezzi ponu esse più visualmente attrattivi per u zitellu, ma portanu i stessi periculi.

Inoltre, avete bisognu di sapè cumu utilizà u teether per u zitellu in modu sicuru.

Ùn lasciate mai u vostru zitellu ghjucà cù qualsiasi ghjoculi di dentizione nantu à u lettu o solu.Questu include u spinu di a vittura.

Pulite prima di ogni usu, rimpiazzà quandu si sporche o caduta, è lavate è sanitize.

I zitelli sviluppanu attaccamenti à una varietà di oggetti, è diversi denti di u zitellu travaglianu per i zitelli diffirenti.Sè pussibule, pruvate à furnisce una varietà di teether per u zitellu.Parechji babies amanu una varietà di superfici, culori brillanti è ghjoculi chì sò faciuli d'afferrarà.

Sceglite i denti per i zitelli sicuri è sani da Melikey Silicone

Melikey Silicone u megliufornitore di denti di siliconein Cina, u disignu sicuru è i ghjoculi di dentizione di u zitellu di alta qualità attraenu parechji genitori.Eccu alcune vendite calde per riferimentu.Cuntattateci per più cooperazione.


Tempu di post: 19-Jan-2022