How To Sterilize Boil Silicone Teething Rings |Melikey

Giocattoli di dentizione in silicone organico senza BPA di qualità alimentare per i neonati

Ogni genitore spera chì i so figlioli crescenu sanu.In ogni casu, s'ellu ùn avete mai avutu l'esperienza di crià i zitelli, allora sapete quantu hè difficiule di mantene a traccia di tuttu durante un ghjornu occupatu.In particulare per i zitelli chì anu appena denti, ùn sanu micca ciò chì hè pulita è igienica, ma pruvaranu di muzzicà è catturà.Allora quelli chì anu interessatu à a disinfezzione curretta di i denti di silicone è i pacifiers sò ghjunti à u locu ghjustu!Cum'è ugrossista di denti per i zitellifornitore, avemu preparatu una guida simplice chì vi mostrarà i dettagli.

Cumu pulisce u denti di silicone?

I zitelli ponu caccià u ciucciu di denti di u zitellu in u pianu è mette nantu à u sediu di a vittura, a superficia di travagliu, a moquette, o qualsiasi altra superficia brutta.Quandu un articulu tocca queste superfici, raccoglie bacteria è virus, è pò ancu sparghje mughetti.

Una volta chì l'anellu di silicone casca nantu à qualsiasi superficia ch'è a bocca di u to babbu, pulite prima chì u vostru zitellu u rimette in bocca.In questu modu, pudete riduce a pussibilità di u vostru zitellu malatu.Inoltre, a pulitura di u pacifier ùn hè micca una scienza di cohete complicata.Basta lavà in u lavamanu di a cucina cù sapone per piatti è acqua calda.

Cunsigliu extra: preparate un denti di pulizia di ricambio per impedisce chì l'altru si sporchi è inutilizabile.

Puderaghju aduprà salviette umide?

Quandu site in prublemi, i panni imballati ponu esse u solu solu di prublema.In particulare quandu ùn ci hè micca un rubinettu vicinu.Tuttavia, ùn sò micca efficaci cum'è l'acqua è u sapone.Invece, pudete aduprà cum'è una suluzione tempurale è lavà u pacifier quandu vai in casa.

Cunsigliu extra: Se u teether o u pacifier pare usuratu o crackatu, gettate è rimpiazzà cù un novu.

Disinfettate u teether per migliurà a pulizia

Disinfettate u teether dopu a compra.Ci hè parechje manere di fà questu.Quì, pudete vede u modu più praticu per disinfettà i denti.

Fogli l'acqua per cinque minuti

Per disinfettà u teether, prima mette in una pignatta piena d'acqua è bolle.Lasciate u teether di u zitellu bolliri per 5 minuti.Quandu bolle u pacifier, assicuratevi chì l'acqua copre completamente u pruduttu.

Chì a lavastoviglie faci u travagliu

Certi parenti usanu a lavastoviglie per pulisce u teether.In particulare lotti.Cum'è u fabricatore di fabbrica, sapemu chjaramente i nostri denti di silicone per i zitelli sò lavati in lavastoviglie è in microonde.È hè megliu mette tutte e gengive di denti nantu à u top shelf per evità qualchì dannu.Ùn vi scurdate di usà l'equipaggiu di alimentazione per i zitelli lavabile in lavastoviglie.

Aduprà vapore

U mutore di vapore o l'evaporatore pò calà è sterilizà u pacifier assai bè.Sentite liberu d'utilizà cuntenituri di sterilizazione di microonde o dispusitivi simili chì furnisce i risultati desiderati.

Immerse u teether di u zitellu in u disinfettante

I genitori sò spessu imbulighjate u teether in una mistura di disinfettante è acqua.Quandu immerse u teether in u disinfettante, seguite l'istruzzioni di immersione nantu à u pruduttu di u zitellu per evità danni à u teether.

Quandu hè u tempu più impurtante per disinfettà u ciucciu di u zitellu / l'anellu di denti di u zitellu?

Hè impurtante di disinfettà tutti l'equipaggiu d'alimentazione utilizatu da i zitelli per uni pochi di minuti finu à chì sò almenu 1 annu.Questu include tutti i prudutti chì venenu in cuntattu cù l'alimentariu è a bocca, cum'è i ciuci,denti di siliconee biberon.A pulizia regulare pò prutege i zitelli da infizzioni, batteri è cumplicazioni di salute (cum'è vomitu o diarrea).Pigliate un pocu di tempu per disinfettà qualsiasi prudutti.I sperti suggerenu chì dopu l'alimentazione, lavate l'utensili d'alimentazione cù sapone è acqua calda.Lavate e mani prima di pulisce questi prudutti.

Cunsigliu extra: Ùn immergete u teether o u pacifier in sciroppu, cioccolatu o zuccheru.Questu pò dannà o corrode i denti di u zitellu.

Succhia u denti di u zitellu per pulizziallu - sì o nò ?

Quandu i caregivers succhianu i denti per pulizziari, aumentanu a probabilità di portà battìri è battìri da a bocca à i prudutti di i denti, perchè ùn funziona micca.Ùn leccate micca u teether per una pulizia rapida.Hè megliu asciugà, lavà o rimpiazzà u teether.

Nota: Per almacenà l'equipaggiu di alimentazione pulita è evità i batteri, utilizate un cuntainer seccu cù una tapa sigillata.


Tempu di Postu: 27-Nov-2021