Chì ci hè a diffarenza trà silicone di qualità alimentaria è silicone di qualità alimentaria |Melikey

Per i genitori chì volenu minimizzà l'esposizione di i so figlioli à i sustanzi chimichi, u silicone di qualità alimentaria hè una bona scelta.Entra in una nova onda di eco-imprenditori chì facenu i prudutti di i zitelli cù silicone per l'alimentariu. Se pensate di entre in u mercatu di i prudutti di i zitelli o cercate l'investimentu in una nova cumpagnia, scumessa chì u silicone hè u materiale per i zitelli in u futuru.

Chì ghjè u silicone di qualità alimentaria?

U silicone di qualità alimentaria hè un silicone non tossicu, ùn cuntene micca riempitivi chimichi o sottoprodotti, è pò esse usatu in modu sicuru in l'alimentariu, pudemu usà per pruduce.denti di u zitellu, Silicone teething beads, baby feeding set, such as baby bowl, silicone baby bibs, etc. Silicium hè un elementu chimicu naturali chì custituisce u silicuu.Hè un metalloide, chì significa chì hà e caratteristiche di metalli è non-metalli, è hè u sicondu elementu più abbundante dopu l'ossigenu.

Chì sò i benefici di u silicone di qualità alimentaria?

1.Highly resistente à i danni è a degradazione sottu a temperatura estrema

2. Au fil du temps, il ne se durcira pas, ne crackera, ne s'écaillera pas, ne s'écaillera pas, ne se séchera pas, ne pourrira pas ou ne sera pas fragile.

3.Lightweight, risparmiu spaziu, faciule di trasportu

4.Made da risorsi naturali abbundanti

5.Non-tossicu è senza gustu-senza bpa, lattice, piombo, ftalati

6.May esse 100% riciclatu in certi lochi;rifiuti micca periculosi

U silicone hè megliu cà u plasticu?

Ancu se u silicone di qualità alimentaria ùn hè micca un materiale "100% naturali" cum'è a gomma, hè un polimeru non tossicu.Puderà sustene u riscaldamentu è a congelazione senza liscivia o liberazione di sustanzi chimichi dannosi.

Questu hè diversu da i plastichi, chì ponu contaminà l'alimentariu in questi ambienti.Hà ancu proprietà anti-odore, anti-fouling è anti-allergii, è per via di a so superficia liscia, hè assai

faciule da pulisce.Per questi mutivi, hè soprattuttu un materiale ideale per l'ambiente è micca tossicudenti di silicone, set di alimentazione per u zitellu.

Avà, usemu materiali di silicone di qualità alimentaria per fà perle di silicone, chì sò aduprate iningrosso denti di silicone per i zitelli, è pudemu DIY ogni tipu di collari di moda è belli è catene pacifier.Fate u vostru zitellu più sicuru è più assicuratu.

 

Melikey hèFornitore di denti di silicone di qualità alimentaria, Pudete truvà i denti di silicone di alta qualità per i zitelli, perle di denti di silicone è altri ghjoculi educativi per i zitelli.

Articuli cunnessi


Tempu di post: 13-aug-2021