Hè silicone sicuru per u zitellu |Melikey

Per ogni genitore, u pensamentu di dà à un zitellu qualcosa da masticare o succhià pò esse dannusu o tossicu per a so salute hè un incubo.

Melikey crea è furnisce prudutti per i zitelli sicuri, organici è funziunali facili da aduprà per i genitori.

U mottu di Melikey hè: U pruduttu hè a vita.Dunque, una di e nostre priorità più impurtanti hè di assicurà a qualità di u produttu chì hè sicura per i zitelli è i zitelli.

 

Una manera di assicurà chì u vostru pruduttu hè assolutamente sicuru hè di evità u plasticu.In questu articulu, pudete aspittà i seguenti temi -

Perchè u silicone hè usatu in i prudutti di i zitelli?

U silicone hè sicuru per i prudutti di i zitelli?

Perchè u silicone hè megliu cà u plasticu?

I prudutti di silicone di qualità alimentare preferiti di Melikey

 

Perchè u silicone hè usatu in i prudutti di i zitelli?

 

U silicone di qualità alimentaria hè intrinsecamente inodore, non tossicu è innocu.Questu significa chì hè liberu di BPA, lattice, piombo o qualsiasi altri sottoprodotti dannosi chì ùn vulemu micca intornu à i nostri figlioli.

Pensu chì hè sicuru di dì chì i genitori ùn volenu micca BPA in i ghjoculi di denti di i so figlioli!Melikey aiuta e famiglie à furnisce i so zitelli cun ghjoculi di dentizione sicuri è senza BPA.

U silicone di qualità alimentaria hè altamente resistente à e temperature elevate, chì significa chì ùn si durirà, crack, sbuccia, sbuccia, sbuccia, si secca, putrirà o diventa fragile cù u tempu.

 

Hè u silicone sicuru per esse usatu in i prudutti di i zitelli?

 

U silicone di qualità alimentaria appruvatu da a FDA hè un tipu di silicone non tossicu chì ùn cuntene alcun subproduttu chimicu chì rende completamente sicuru d'utilizà cù l'alimentariu per i zitelli.Hè sicuru per esse usatu in i dispositi cum'è Microonde, congelatore, fornu, lavastoviglie è hè ancu sicuru per u almacenamentu di l'alimentariu.Un pruduttu deve passà parechje fasi rigurose per esse appruvatu da a FDA.

 

Perchè u silicone hè megliu cà u plasticu

 

Comparamu silicone cù plastica per capisce megliu

I plastichi causanu assai prublemi ambientali è ùn sò micca amichevuli di l'ambiente.Ùn solu u plasticu causa seri prublemi di salute cum'è u cancer, l'infertilità è i disordini immune, ma cuntene ancu unu di i chimichi più notori cunnisciuti cum'è BPA o Bisphenol A.

BPA tende à imite l'hormone di u corpu chì affettanu i prucessi di u corpu, cumprese a crescita, a riparazione cellulare, u sviluppu fetale, i livelli di energia è a ripruduzzione.

Se sta sustanza appare in i prudutti di u zitellu, pruvucarà un gran dannu à a salute di u zitellu!

I cuntenituri fatti di plastica è BPA ùn ponu micca esse sigillati cumplettamente è ponu esse mischiati cù l'alimentariu.Nota chì i plastichi sò digià limitati in l'UE, Canada, Cina è Malesia, in particulare i prudutti di i zitelli.

 

I prudutti di silicone di qualità alimentare preferiti di Melikey

 

Melikeyingrosso denti di siliconehè basatu nantu à a sicurità di u produttu.I nostri prudutti sò fatti di silicone di qualità alimentaria è sò liberi di plastica è BPA dannusu....

 

Melikeyall'ingrosso di prudutti di silicone per i zitelliper 10 anni.Avemu una ricca sperienza iningrosso denti per i zitelli, perle di silicone all'ingrosso, ghjoculi per i denti di i zitelli ...... Materiale sicuru, serviziu OEM / ODM.

 


Tempu di post: Jul-22-2022