Chì sò i migliori baby silicone teether |Melikey

A dentizione hè dura.Quandu u vostru zitellu cerca un sollievu dolce da un novu mal di denti, volenu calmà e gengive irritate muzzichendu è rosicà.Per furtuna, avemu i ghjoculi di dentizione divertenti è facili da afferrare per alleviare u dulore di u vostru zitellu.Tutti i nostri ghjoculi di dentizione presentanu protuberi sensoriali testurizzati per calmà e gengive gonfie è dolente.Melikeyall'ingrosso i migliori teethers per i zitellichì hè fattu di silicone morbidu è elasticu per l'alimentariu.Sò a texture ideale per calmà delicatamente e gengive di u zitellu.

 

Quandu usà un teether per u zitellu

A maiò parte di i zitelli accumincianu a dentizione in 4-6 mesi, chì hè un bonu tempu per inizià a introduzione di i denti.Quandu u vostru zitellu sprouts u so primu dente dipende assai di genetica, è u vostru zitellu pò principià a dentizione prima o dopu à sta finestra.

Di solitu, i dui denti di fronte di u fondu sò i primi à vede, seguitu da i quattru denti di fronte superiore.U vostru zitellu deve avè un inseme cumpletu di denti primari (baby) à quandu sò quasi trè.

Hè prubabilmente nutatu uni pochi di sintomi specifichi chì vi permettenu di sapè chì sò denti:

masticandu l'articuli

irritabilità è irritabilità

gengive dolenti e gonfie

sbavatura eccessiva

 

Comu scegliemu

Selecemu i canali cunsiderendu i seguenti fatturi:

prezzu:Avemu sceltu guttapercha in diverse gamme di prezzu.

Disegnu:Avemu sceltu guttapercha in diversi disinni.Per esempiu, certi sò più faciuli di mantene o di portà.

Sicurezza:Avemu trovu chì a gomma di denti hè fatta di materiali d'alta qualità è hà un disignu per prevene u suffocation.

Sollievu di u dulore:Avemu sceltu una pasta di denti per u sollievu di u dolore di u zitellu per via di massaggi o sensazioni di rinfrescante.

Beneficii supplementari:Cerchemu gutta-perchas chì offrenu benefizii supplementari, cum'è stimulazione sensoriale per i zitelli.

Diverse tappe:Avemu trovu chì e diverse gengive di denti pò aiutà cù diverse tappe di u prucessu di dentizione.

 

I scelte di Melikey per i migliori denti

 

Baby Banana Spazzola di denti per u zitellu

Cunsigliatu per l'età di 3 à 12 mesi, u Baby Banana Teething Toothbrush hè più adattatu per i zitelli chì anu i primi denti chì venenu è cumincianu novi abitudini di igiene dentale.

U teether hè fattu di silicone senza BPA è lattice.E setole larghe è morbide massaggianu e gengive di i denti mentre puliscenu ancu i novi denti chì passanu.

I manici sò abbastanza chjuchi per un zitellu per tene comodamente u spazzole di denti.Puderanu ancu esse appiccicati à una cinghia di pacifier per facilità d'utilizazione.

U silicone hè flexible.Hè sicura in lavastoviglie è frigorifero.

U zitellu ùn lascia mai caccià i denti

Ci hè un troncu à l'internu di u pulcino cavu, chì pò esse pigliatu da mani chjuche.U pacifier hè a doppia faccia, facendu fàciule di pusà u pacifier in bocca quandu u zitellu u tene.

Aduprate nantu à u polsu di u vostru zitellu, a manu di u vostru zitellu hè sempre liberu è più cunfortu cà i mittens.Nisun clips necessariu.Impedisce a caduta è a macchia di polvere è capelli.

A parte di u ciucciu hè cuncepitu cù particelle di massaggio elevate, stu teether pò impedisce cumplettamente à u vostru zitellu di muzzicà, succhia è mastica i so dite, aiutendu à allevà u dulore di i denti.Ancu s'ellu ùn pò micca vultà tutta a parte di a manu, ùn ci hè micca risicu di suffocation.

Giocattolo per denti di silicone

I ghjoculi per i denti di u zitellu sò senza BPA è fatti di silicone di qualità alimentaria chì hè sicura di masticare, cusì ùn ci hè micca preoccupazione per a salute di u vostru zitellu.

Diverse textures offrenu à u zitellu una sperienza sensoriale chì aiuta à calmà i denti è i gengive.

U disignu di loop hè perfettu per e mani di u zitellu per tene, taglia perfetta.

Anellu di legnu in silicone per u zitellu

U disignu unicu è a forma hà diverse texture per aiutà à allevà u pruritu di i denti è i dolori di gengive.I denti di silicone morbidi di qualità alimentaria sò perfetti per a masticazione di i zitelli è aiutanu i zitelli à cresce in salute.

A taglia adatta per e mani di u zitellu, tene facilmente i denti è sviluppà e so cumpetenze di mutore fine, prumove a capacità di catturà.Mantene a bocca di i zitelli occupata mentre site in viaghju, perfetta per scaccià in un saccu di pannolini o un passegginu.Pò esse attaccatu à u clip pacifier per un accessu faciule.

Pò esse sterilizatu in acqua calda fogera è sterilizzatore à vapore.Basta mette in acqua corrente è sciacquate dopu ogni usu.

 

Domande frequenti

 

Quandu i zitelli anu da aduprà u teether?

Sicondu l'Acadèmia Americana di Pediatria (AAP), i zitelli sò tipicamente cumincianu à a dentizione trà 4 è 7 mesi.Ma a maiò parte di i teethers sò sicuri per i zitelli finu à 3 mesi.

 

Puderaghju dà un denti à u mo zitellu di 3 mesi ?

Assicuratevi di cuntrollà i cunsiglii d'età nantu à l'imballu di u produttu, postu chì alcuni teethers ùn sò micca cunsigliatu finu à chì u vostru zitellu hè 6 mesi o più.Tuttavia, ci sò parechji disinni chì sò sicuri per i zitelli di 3 mesi è più.

Se u vostru zitellu cumencia à mostra segni di dentizione cusì prestu, hè perfettamente sicuru per dà un denti adattatu per l'età.

 

Quantu volte duvete pulizziari i vostri denti?

Siccomu u teether entra in a bocca di u vostru zitellu, hè impurtante di pulizziari i denti di u vostru zitellu regularmente quant'è pussibule, almenu una volta à ghjornu o ogni volta chì l'utilizate, per sguassà e bacteria.S'elli sò visibilmente sporchi, anu ancu esse puliti.

 

Quantu tempu un zitellu deve aduprà u denti di denti?

I denti ponu esse usatu finu à ch'elli aiutanu à facilità l'incomodità di u zitellu.Certi pirsuni prifiriscinu à aduprà teether solu quandu u zitellu hà a prima fila di denti, ma i denti grinding (di solitu dopu à 12 mesi) pò ancu esse dulurusi, in quale casu pudete cuntinuà in tuttu u prucessu di dentizione Aduprate teether.

 

U denti deve esse congelatu?

Sicondu l'AAP è a FDA, hè sicuru di mette i denti in u frigorifero, solu per mantene un pocu friddu è micca duru.S'elli diventanu troppu duru, ponu esse fragili è ponu un periculu di suffocante.

I sperti sò ancu attenti à i guttaperchas di rinfrescamentu pienu di gel.L'AAP ricumande micca l'usu di un dente di liquidu o di gel, postu chì puderia esse contaminatu da battìri se u vostru zitellu morde.

 

Melikey hèfabbrica di denti di silicone per i zitelli, ingrosso denti di silicone, cuntattateci per avè piùall'ingrosso di ghjoculi per i denti di u zitellu.

Articuli cunnessi


Tempu di Postu: Aug-13-2022