Chì sò i migliori ghjoculi per i denti di u zitellu |Melikey

A dentizione hè una tappa eccitante per u vostru zitellu, ma pò ancu esse un prucessu difficiule è doloroso.Mentre hè eccitante chì u vostru zitellu hà sviluppatu i so belli denti, parechji zitelli anu ancu u dulore è l'irritabilità quandu cumincianu a dentizione.
 
A maiò parte di i zitelli anu i so primi denti à circa 6 mesi, ancu s'è a fascia di età pò varià da uni pochi di mesi.In più, i sintomi di i denti - cum'è sbavatura, muzzichendu, pienghje, tosse, ricusate di manghjà, svegliate di notte, tirà l'arechje, strofinate e guance è irritabilità generale - ponu esse veramente i primi denti in i zitelli.
 
Accumincia à cumparisce in i primi mesi (di solitu da 4 à 7 mesi).Allora chì hè u megliu modu per aiutà u vostru zitellu à allevà l'incomodità di i denti?Di sicuru, hè un ghjoculu per i denti di u zitellu!
 

Chì ghjè un ghjoculu per i denti di u zitellu?

 

I ghjoculi per i denti, cunnisciuti ancu com'è teethers, dannu à i zitelli cù gengive dolente qualcosa chì ponu masticare in modu sicuru.Questu hè utile perchè l'azzione di l'incollatura furnisce una contrapressione à i denti novi di u zitellu, chì ponu calmà è aiutà à riduce u dolore.
 

Sceglie i migliori ghjoculi per i denti per u vostru zitellu

I ghjoculi per i denti venenu in parechji materiali è stili diffirenti, è anu disinni più innovatori chì mai.Quandu compra per u denti di u zitellu, tenete in mente i seguenti:

tipu.

L'anelli per i denti sò un classicu, ma oghje pudete ancu truvà diverse tippi di gel di denti, da i spazzole di denti à i geli di denti chì pareanu mantelli o ghjoculi chjuchi.Amore di u zitelluanellu di denti di silicone.

Materiale è texture.

I zitelli anu felice di masticare tuttu ciò chì ponu mette in manu quandu si denti, ma ponu esse attratti da certi materiali o texturizati.Certi picciotti preferanu materiali morbidi è flexiblei (cum'è silicone o tela), mentre chì altri preferanu materiali più duru (cum'è u legnu).Una texture bumpy pò ancu aiutà à furnisce un sollievu supplementu.

Evite i collari di zanne d'ambra.

I collari di i denti è i perle ùn sò micca sicuri perchè ponu diventà un periculu di suffocazione o strangulazione, secondu l'Academia Americana di Pediatria (AAP).

Attenti à u muffa.

U muffa prospera in ambienti umidi, cusì a gomma di denti - hè spessu in bocca di u vostru zitellu!- pò esse particularmente vulnerabile.Assicuratevi di sceglie i ghjoculi di dentizione chì sò faciuli di pulizziari è sanitize.

Quandu sceglite un pruduttu di succorsu di dentizione per u vostru zitellu, assicuratevi di evitari i prudutti d'attualità chì cuntenenu l'ingredientu di gum-numbing benzocaine, chì pò avè effetti secundari rari, ma periculosi per a vita.I prudutti omeopatichi o "naturali" chì cuntenenu belladonna sò ancu insicuri, secondu a FDA.

 

Tipi di ghjoculi per i denti

I ghjoculi per i denti pò esse generalmente divisu in e seguenti categurie:

Anellu di denti.

Queste gengive di denti tondi sò un ghjocu di denti più classicu.L'AAP ricumanda chì i genitori sceglienu anelli di denti solidi è evitenu l'opzioni di liquidu.

Spazzola per i denti.

Questi denti di i zitelli anu pezzi chjuchi è un manicu simile à un spazzola di denti.

ghjoculu per i denti.

I ghjoculi per i denti sembranu animali o altri oggetti divertenti chì i zitelli ponu masticà.

Manta per i denti.

Questi ghjoculi per i denti s'assumiglia à mantelli o sciarpe, ma sò pensati per esse masticati.

 

Cumu avemu sceltu i migliori ghjoculi per i denti

U squadra di Melikey hà studiatu a pupularità, l'innuvazione, u disignu, a qualità, u valore è a facilità d'utilizazione di i migliori ghjoculi per i denti.

Quì, scegliemu i migliori ghjoculi per i denti di u zitellu.

 

denti di silicone animale

Stu conigliettu masticatu presenta parechje texture rialzate per allevà u dolore di i denti.U ghjocu di masticazione ideale per i zitelli 0-6 mesi, 6-12 mesi in su.Il dentizione in silicone è privo di PVC, BPA e ftalati.In più, truverete chì hè ancu più suave è più durable.

ghjoculi per i denti di u zitellu

Cù un disegnu cumpletu, e mani sò in u pulcino, questi ghjoculi per i denti di u zitellu ponu impedisce cumplettamente u vostru zitellu di morde, succhia è mastica i so dite, aiutendu à allevà u dolore di i denti, è ponu esse refrigerati per calmà megliu l'effetti.I ghjoculi per i denti di u zitellu sò in diverse forme è spazii di masticazione più grande.Punti di masticazione di diverse forme massaggianu e gengive cù tocchi differenti, stimulanu u sviluppu di germogliamentu è portanu cunfortu pienu à u zitellu.

anneau de dentition en bois de silicone

Disegnu unicu è forma cù diverse texture per aiutà à alleviare i denti pruriginosi è e gengive dolenti.I morsi denti di silicone di qualità alimentaria sò perfetti per u vostru zitellu per masticà è aiutanu u vostru zitellu à cresce in salute.L'anellu di legnu s'adatta à a dimensione di a manu chjuca di u vostru zitellu, afferra facilmente u teether di u zitellu è sviluppa e so cumpetenze motore fine è prumove a presa.

Melikey hèfabbrica di denti di silicone per i zitelli, ingrosso denti per i zitelliper più di 10 anni.Consegna rapida è prudutti di silicone di alta qualità per i zitelli.Cuntattateci per avè piùall'ingrosso di ghjoculi per i denti di u zitellu.

Articuli cunnessi


Tempu di Postu: Aug-06-2022