Chì sò i perle di denti |Melikey

Questi minuscoliperle di dentizione sò infilati nantu à un filu è purtati intornu à u collu o u polsu di a mamma, è masticarili aiuta à allevà u dulore di i denti di u zitellu.I perle molari di silicone sò una tendenza maiò.

 

E perle di silicone sò sicure per i zitelli?

I perle di dentizione in silicone furnisce una sicurezza senza pari.Questi anelli è collane sò fatti di materiali non tossici, assicurendu chì u pruduttu hè di u più altu standard.Hè impurtante ancu di nutà chì e perle di silicone sò completamente ipoallergeniche, igieniche è resistenti à i batteri.Tuttavia, sti perle ponu ancu esse un periculu di suffocazione per i zitelli.

 

Perchè i perle di silicone sò boni per i zitelli?

U silicone hè sicuru è suave, è pò esse masticatu ripetutamente per calmà e gengive di u zitellu.Perle di silicone morbidisò faciuli di pulisce.Diverse textures è forme aiutanu u vostru zitellu à amparà.Pò aiutà à migliurà e cumpetenze di mutore fine, a cuscenza spaziale è a forza di presa.

 

Chì sò i benefici di i perle di dentizione?

 

1. Easy to Clean

I perle di dentizione in silicone furnisce una sicurezza senza pari.Questi anelli è collane sò fatti di materiali non tossici, assicurendu chì u pruduttu hè di u più altu standard.Hè impurtante ancu di nutà chì e perle di silicone sò completamente ipoallergeniche, igieniche è resistenti à i batteri.

 

2. Sensibilizazione è Ingaghjamentu aumentatu

Siccomu a mamma porta a collana è micca u zitellu, u zitellu ferà un cuntattu visuale più frequente cù a mamma mentre usa i perle di denti.Questu aiuta à incuragisce una presa curretta è una dentizione.

 

3. Versatile

Prima di l'usu, pudete mette i perle masticabili di silicone in a frigorifera.Questu permette à u silicone morbidu per rinfriscà, furnisce un sollievu extra per e gengive dole di u vostru zitellu.

 

4. Moda

Aduprà perle tradiziunali cum'è bracciale o collana pò esse micca per tutti.Tuttavia, queste eleganti perle di silicone per i denti puderanu cambià a so mente.Sò dispunibuli in culori, mudelli è formi attraenti.

 

MelikeyFornitore di perle di silicones'impegna à furnisce i nostri clienti cù l'ultime alta qualitàperle di dentizione in silicone eco-friendly all'ingrossoè accessori in una varietà di culori.Ogni pruduttu chì offremu hè liberu di BPA, PVC è ftalati, ùn cuntene piombo, cadmiu o metalli pesanti, è hè igienicu, ipoallergenicu è antibattericu.

 

 

 


Tempu di Postu: Jul-02-2022