Chì silicone teether hè megliu |Melikey

A dentizione hè un tempu di sviluppu eccitante, ma vene cun qualchì discomfort.Teethers dà i picculi qualcosa oltri i so dita, o toi, à chomp on, è ponu aiutà à calmà e gengive dole ancu. denti di silicone per i zitellisò belli è sicuru s Scelta.

 

Tipi di denti di silicone

I denti di silicone ponu generalmente esse divisu in e seguenti categurie:

1.anellu teether silicone.Queste gengive di denti tondi sò un ghjocu di denti più classicu.I genitori sò cunsigliati per optà per anelli di denti solidi è evite l'opzioni di liquidu.

2.silicone teether toothbrush.Questi denti di i zitelli anu pezzi chjuchi è un manicu simile à un spazzola di denti.

3.silicone teether toy.I ghjoculi per i denti sembranu animali o altri oggetti divertenti chì i zitelli ponu masticà.

 

Quì, scegliemu i migliori denti di silicone per u zitellu.

 

 

pendente per denti di silicone

Stu colgante di denti di biscottu di silicone pò esse purtatu cù collane eleganti.Senza BPA, sicuru è micca tossicu.Grande per i zitelli di 3 mesi.Inoltre, pò esse rinfriscatu in a frigorifera per furnisce un trattamentu frescu per i gengive irritati.Hè ancu sicura per a lavastoviglie à carica superiore.

Giocattolo di dentizione animale in silicone

Calma le gengive morbide con questa bella dentiera per procione 100% silicone.I culori brillanti è i disinni divertenti stimuleranu i sensi di u vostru zitellu è li daranu assai spaziu per masticari.Fattu di silicone 100% senza BPA di qualità alimentaria è hà un grande centru apertu per assicurà chì u zitellu mantene una presa ferma. In più, pudete lancià stu picculu raccoon in a lavastoviglie.

Banana Toothbrush Dentition Toy

Ùn hè mai troppu prestu per cumincià à praticà una bona igiene dentale.Cuncepitu da i igienisti, stu spazzole di denti flessibile per u zitellu presenta setole di silicone morbide chì eliminanu e particelle da i denti esistenti è furnisce un massaggio calmante à e gengive.I zitelli a tenenu cù a buccia di banana - quantu hè carina!

Anneau de dentition pour bébé

I nostri anelli di denti di silicone sò fatti di silicone di qualità alimentaria è di legnu naturali di faggio.A parte di silicone hè suave è faciule da muzzicà, è a tessitura di silicone calma e gengive di u zitellu.L'anellu di legnu duru hè più faciule per e mani di u zitellu per capiscenu.Forma d'animali di volpe populari, culurita, attraente è assai amata.

Tempu di Post: 27-May-2022