E mafai e pepe ona lamu i luga ole silikoni Straws |Melekey

Silicone Straws, po'o fa'au nifo e sili ona ta'uta'ua, i le taimi nei masalo ua tu'ia au fa'asalalauga fa'asalalau i ata o tama'i pepe aulelei o lo'o lamu i luga o nei tama'i fa'alava nifo felanulanua'i ma tuasivi i luga.E le gata i lea, e ono mafua ai se faʻalavelave faʻafefe, o lea e le mafai ai e le tele o matua ona talitonu e le o se lamatiaga o le laoa.E pei o lefa'ameamea nifo silicone, tatou talanoa e uiga i lenei mea.

E tatau ona e fa'atau nisi o nei paipa fa'a nifo?Pe alofa moni ea pepe ia i latou e pei ona faaalia i ata vitio uma?E saogalemu mo le lamu pepe?

O le a le mea ua ta'uta'ua ai le meataalo vaomago sili silicone?

Mamafa mama - mama nai lo le tele o isi teethers i le maketi

Faigofie ona uu e pepe – E mafai e pepe ona u'u vave

E fetaui mo vaitausaga uma o nifo - o le tele o nifo e aoga lelei mo pepe laiti po'o molars.E faigata ona maua se lapo'a e tasi e fetaui lelei e pei o nei fa'aau nifo.

Faigofie ona fa'amama - E saogalemu mo le fufulu ipu pe mafai ona e tu'uina atu ia i latou se fufulu vave i totonu o le pusa.

Mea e tumau – Ia tu atu i tagata lamu malolosi

E ui o le tele o matua o loʻo tuʻuina mai ni faʻamatalaga lelei, o loʻo i ai pea le toʻatele o tagata o loʻo i ai ni manatu eseese i luga o le nifo silicone straws.

Pe a faatusatusa i ona aogā, e lē mafai ona lē amanaʻia ona aafiaga leaga.

Leai se leoleo e taofia le pepe mai le pupuni o ia lava

Fuafuaga faigofie – Atonu e le fa'afiafiaina pepe matutua.

Leai se kilipa poʻo se mea faʻapipiʻi i le pepe - E faigofie ona leiloa ma palapala ile eleele, pisia i siama.

O le tele o iloiloga le lelei e mafua mai i le mafuaaga muamua.Ua mamanuina i foliga o se tama'i pupuu vao, lea e faigofie ai mo tamaiti ona lafo i le fa'a'i pe a fa'aaogaina, ma mafua ai le fa'alavelave malosi.

Matou te iloa o foliga o se tama'i saito e pupuni o le a le pipii i le fa'a'i ma mafua ai se lamatiaga, ae o le a matua popole tele ai matua.Afai e tiga le fa'a'i pe foloina i se mea sese, o lenei tulaga lamatia e le taliaina e matua e popole i a latou fanau.O lea la, o nisi matua e sili atu ona latou taʻua lenei chocking harzard nai lo le gagging harzard.

E fa'afefea ona filifili le vaomago sa'o mo le nifo pepe?

Muamua lava, e tatau ona le itiiti ifo i se mea'ai-grade silicone straw, lea e le oona ma vaivai, lea e matua fetaui lelei mo gaogao o pepe.Ma o le a sili atu pe ana iai ni pu e manoa ai le maea o le asoa nifo, ina ia mafai ona tautau e pei o se teething filifili asoa.

O le mea pito sili ona taua, o le silicone lamu vaomago teething tubes e tatau ona faʻaaogaina i lalo o le vaavaaiga a matua.

E mafai fo'i ona e filifilia se nifo pepe po'o se pacifier e iai se filifili fa'afilemu mo lau pepe e fa'aoga.

O le a se mea e mafai e Melikey Silicone ona fai mo oe?

Melikey Silicone e mafai ona tu'uina atu nifo pepe, pacifiers, pepe pepe, ipu ipu pepe, nifo.lopa silicone i le telepo'o le pa'u o le felauaiga, o lo'o i totonu o latou fa'asoa ma sauni e lafo, o matou o le fale gaosi oloa, e mafai ona tu'uina atu ia te oe auaunaga fa'ale-aganu'u e tasi.So'o se mana'oga?Lagona le saoloto e faafesootai matou.


Taimi meli: Tes-29-2021