I zitelli ponu masticari cannucce di silicone |Melikey

Cannucce di silicone, o tubi di dentizione chì sò assai populari, avà avete probabilmente avutu i vostri media suciali bombardati cù ritratti di adorabili zitelli chì masticanu questi picculi tubi di denti di culori brillanti cù creste nantu à elli.Inoltre, pò causà un periculu gagging, perchè parechji genitori ùn ponu micca crede chì questu ùn hè micca un periculu di suffocante.Cum'è ufornitore di denti di silicone, parlemu di questu.

Duvete cumprà alcuni di sti tubi di dentizione?I zitelli li amanu veramente quantu tutti i video è i ritratti mostranu?Hè sicuru per a masticazione di u zitellu?

Chì rende u ghjocu di paglia di silicone cusì populari?

Super ligeru - più liggeru di quasi tutti l'altri denti di u mercatu

Facile per u zitellu à tene - I zitelli puderanu afferrà questu veramente prestu

Adatta à tutti l'età di dentizione - a maiò parte di i denti sò solu bè per i zitelli o per i molari.Hè difficiuli di truvà una taglia unica per tutti cum'è questi tubi di dentizione.

Facile da pulisce - Sò lavate in lavastoviglie o pudete semplicemente dà un scrub rapidu in u lavabo.

Materiale durable - Per fà fronte à i masticatori aggressivi

Ancu s'è parechji genitori dà cumenti pusitivi, ci sò sempre parechje persone chì tenenu diverse opinioni nantu à i paglia di silicone di tubu di denti.

Comparatu cù i so benefici, i so effetti negativi ùn ponu esse ignorati.

Nisuna guardia per impedisce à u zitellu di sbuccà si

Disegnu simplice - Ùn pò micca mantene i zitelli più vechji intrattenuti.

Nisuna clip o attaccamentu à u zitellu - Facile da perde è bruttu in terra, macchiatu di batteri.

A maiò parte di i critichi negativi venenu da u primu mutivu.Hè cuncepitu in a forma di una paglia d'apertura chjuca, chì facilita à i zitelli di mandà à a gola quandu l'utilizanu, causendu un discomfort assai forte.

Sapemu chì a forma di una paglia di piccula apertura ùn si mette micca in a gola è pruvucarà chocking harzard, ma questu ferà i genitori assai preoccupati.S'ellu si ferisce a gola o l'ingoghja per sbagliu, stu risicu hè inacceptable per i genitori chì curanu i so figlioli.Allora certi genitori preferiscenu ancu chjamà stu chocking harzard cà gagging harzard.

Cumu sceglie a paglia giusta per a dentizione di u zitellu?

Prima di tuttu, deve esse almenu una paglia di silicone di qualità alimentaria, chì ùn hè micca tossicu è suave, chì hè assai adattatu per i gengi di u zitellu.È saria megliu s'ellu ci era buchi per stringe a corda di u collana di denti, cusì pò esse appiccicatu cum'è un colgante di collana di denti.

U più impurtante, i tubi di denti di paglia di silicone anu da esse usatu sottu a tutela di i genitori.

Pudete ancu sceglie un teether per u zitellu o un pacifier cù una catena calmante per u vostru zitellu.

Cosa pò fà Melikey Silicone per voi?

Melikey Silicone puderia furnisce i denti per i zitelli, i ciuccii, i bavaglini, i piatti per i ciotole, i denti.perle di silicone in massao spedizioni di goccia, sò in stock è pronti à spedinu, simu fabbrica di fabricatore, puderia furnisce servizii persunalizati unicu.Qualchese bisognu?Sentite liberu di cuntattateci.


Tempu di Postu: Dec-29-2021