Cumu cast perle di silicone di qualità alimentaria l Melikey

Perle di silicone di qualità alimentariasò assai sicuri è adattati per sviluppà e cumpetenze mutore è sensoriali fine, capiscenu i mudelli è a creatività di i neonati.Dunque, discutemu avà di cumu fà perle di silicone di qualità alimentaria.

Se u vostru scopu hè di fà un pruduttu di silicone, allora pigliate una perspettiva diversa nantu à a ricerca attuale.U mutivu di u muffa di silicone funziona hè chì u silicone ùn si attacca à nunda, salvu à u silicone.Sè vo aduprate u silicone cum'è una basa per creà muffa, versà l'alimentu in l'internu significa chì pudete versà l'alimentu fora senza appiccicà e mani.

U metudu passu-da-passu hè cusì:

Crea un fundamentu d'argilla modellante è u nivellu cù u più attente pussibule.

Inserite a perla in u puntu mediu di a basa per assicurà chì a direzzione di u foru passanu hè verticale.

Pò esse ancu incrustatu in diverse pusizioni di a basa à traversu u puntu di allinamentu di u lettu.Questi punti ponu esse bumps di argilla, piramidi, coni è cuni chì sò faciuli di liberà.A depressione cònica serà ancu bona.

Coat a superficia di uperline di silicone per i dentiè argilla cù un agente di liberazione.

Imbulighjate u lettu di argilla in una struttura di scatula adattata per creà un quadru pering.

Selezziunate a resina desiderata è riempia per copre i perle è i punti di allinamentu.

Dopu a curazione, sguassate u lettu di argilla, ma lasciate in u locu o lavate è rimpiazzà e perle.

Pulite l'agente di liberazione è applicà à u moldu curatu è perle.

Crea un novu quadru di casting intornu à u moldu curatu.

Pour in a mità posteriore di u moldu è permettenu di curà cum'è prima.

Quandu u moldu hè siparatu è pulitu, ogni compostu di organosilicu appiicatu formarà perle.Senza tagliate porte o venti, un moldu pò esse pienu di silicone è guaritu.Ùn toccu micca a superficia curata.Riempite l'altra mità di u moldu cù silicone è mette a prima mità nantu à questu.

U silicone micca curatu si ligherà cù u cumpostu di casting precedente è formanu perle.Sicondu a quantità di silicone utilizata, a cucitura pò esse più grossa.

Ùn pensu micca chì i mudelli cù porte è venti pò esse usatu per fà perle di silicone.Siccomu a forma sferica di e perle precisa un moldu di dui parti per liberà e perle, hè più praticu di cunsiderà a creazione di mudelli di costura.

A parte dilicata implicarà di assicurà chì u lettu di argilla riempia l'apertura di perle quandu hè pressatu in u locu in un passu prima.Hè impurtante ancu di pulizziari l'argilla da queste aperture quandu crea u sicondu moldu.Ogni puntu di fallimentu in questi articuli formarà un cordone di saldatura senza un foru passante.

 

Melikeyperle di silicone di qualità alimentaria all'ingrossoèdenti di qualità alimentariain massa.Materiale senza BPA, sicuru, morbidu è di alta qualità.Offriamu servcie OEM / ODM, pudete cuntattateci per avè più dettagli.

 


Tempu di post: 13-aug-2021