How to custom silicone teether |Melikey

I zitelli di solitu cumincianu a dentizione trà 3 è 6 mesi, prima ch'elli sò ancu capaci di pusà da sè stessu.Quandu succede, pò disturbà un zitellu distruttu.Sapemu chì i zitelli mettenu tuttu in bocca, dopu tuttu hè cumu esploranu u mondu intornu à elli.ghjoculi orali, cum'èdenti di u zitellu, chì i zitelli ponu masticà per alleviare i gengivi dolenti è sensibili.A masticazione di un teether si senti bè perchè furnisce una contrapressione à i denti in erupzione è aiuta u vostru zitellu à traversu sta fase spessu dolorosa.

I ghjoculi per i denti ponu esse fatti da una varietà di materiali, cù legnu naturali senza trattatu, lattice, plastica o tela, EVA è silicone chì sò cumunamenti usati in u mercatu.
Cum'è un materiale sicuru è ecologicu, u silicone hè naturalmente resistente à batteri, muffa, fungi, odori è macchie.U silicone hè ancu durable è i culori fermanu vibranti.I ghjoculi per i denti di silicone sò diventati sempre più populari.U silicone hà ancu una resistenza à a temperatura eccellente, cusì pudete bolliri sterilizà i denti di silicone o i ghjoculi per i denti in u congelatore per u benefiziu aghjuntu di inturbire ligeramente e gengive di u vostru zitellu.

Melikey Silicone hè unfabricatore di prudutti di silicone per i zitelli.Prufessiunale in custumiprudutti di silicone per i zitellièdenti di silicone persunalizatisò unu di i nostri affari principali.Per i clienti chì volenu sviluppà u so propiu teether di silicone, questu articulu pò esse a vostra guida.

 

1. Cose da cunsiderà prima di disignà un teether di silicone

Quandu avete principiatu à cuncepisce un teether di silicone persunalizatu, ci sò uni pochi di fatturi chì duvete cunsiderà per sviluppà un teether funziunale è cummercializatu.

 

Regolamenti di u mercatu di destinazione è norme di sicurezza

Hè impurtante chì capisce i regulamenti per i ghjoculi di dentizione in u vostru mercatu di destinazione è assicuratevi chì i vostri disinni rispondenu à i standard richiesti.

 

Scuprite ciò chì i clienti cunsidereghjanu quandu sceglienu un teether per u so zitellu

Eccu ciò chì i clienti spessu cunzidenu prima di cumprà un teether.

Durabilità: U teether deve esse forte è ùn si romperà rapidamente per via di una masticazione cuntinua, facendu chì u zitellu suffocà.

MATERIALE SAFE: U teether deve esse appruvatu da a FDA, micca tossicu, senza BPA, senza ftalati

Costu: U prezzu di i denti di u zitellu deve esse affordabbli per a maiò parte di i clienti

Facile à Grip: U teether deve esse faciule per e mani di u zitellu per tene

Textures: Assicuratevi chì u teether hà una varietà di texturizati di gum-soothing

TAGLIA PERFETTA E PESO LIGERO: U teether ùn deve esse micca troppu grande per mantene o troppu chjucu per pruvucà l'affucatu, deve esse abbastanza ligeru per u zitellu per mantene.

MANTENU È HYGIENE: Dishwasher safe teethers pò esse sterilized vapore in u micru, o bollita

Refrigerazione: Pò esse rinfriscatu in a frigorifera o in u congelatore per più sollievu di intorpidimentu

Multifunzionale: cum'è un teether è un ghjoculu, abbastanza per attruverà u zitellu, mantene u zitellu felice è occupatu

 

Melikey Siliconefurnisce assistenza di cuncepimentu à i clienti chì anu prublemi cù mudelli CAD 3D.Saria d'aiutu à u cliente per furnisce un sketch disegnatu à manu di ciò chì averà u denti di u zitellu.I sketches duveranu esse u più detallati pussibule, cù etichette chì spiegà diverse caratteristiche è funzioni.L'imaghjini di prudutti simili è e mostre fisiche seranu ancu utili in u nostru travagliu 3D.

 

2. U metudu di pruduzzioni di silicone teether

U modellu di cumpressione, u overmolding è a dispensazione / epossidichi sò i trè metudi principali di produzzione per i denti di silicone.

I denti di silicone unicu culore ponu esse facilmente furmati da a compressione cum'è i prudutti di silicone ordinariu.

In ogni casu, i ghjoculi di denti di silicone, cù mudelli vivaci è diversi culori, ponu aiutà à mobilizà i sensi è l'imaginazione di u zitellu, è sò più attraenti, facenu u zitellu felice è avè qualcosa da fà.

L'overmolding di silicone hè unu di i modi per pruduce teethers persunalizati in 2 ~ 3 culori.

Per più denti di culore, a dispensa serà un metudu di pruduzzione più fattibile.Tuttavia, per via di l'altu costu di dispensazione, u overmolding di silicone hè sempre u metudu di produzzione più populari.

 

3. Add LOGO à teether di silicone persunalizata

Per i prudutti di denti di u cuntattu orale, stampa è spraying ùn sò micca cunsigliatu.LOGO embossed o debossed hè u modu di LOGO

 

4. U nostru prucessu di sviluppu teether silicone persunalizatu

Quì sottu hè u prucessu di pruduzzione di u nostru sviluppu di denti di silicone persunalizatu.

Valutazione di cuncepimentu di denti di silicone persunalizati

Quandu u nostru cliente compie u disignu di u teether, i nostri ingegneri prufessiunali rivederanu u disignu è cunfirmà a fattibilità è u megliu metudu di produzzione.

Prototipu

Questa fase include a prugrammazione, a lavorazione CNC è a fabricazione di protesi di gomma di silicone.I campioni di denti di prova seranu pruduciuti è mandati à i clienti per a cunferma o a prova.

U fluidu di imballaggio

Melikey Silicone furnisce soluzioni di imballaggio per i clienti chì necessitanu imballaggi persunalizati.I clienti anu bisognu di furnisce un disignu di imballaggio.

Pruduzzione di massa

Melikey Silicone furnisce servizii di silicone cumpletu da u disignu à u moldu, da a produzzione à l'imballu, tutti fatti quì secondu e vostre esigenze.

 

MekikeyProduttore di denti di silicone di ghjoculi in Cina, Fabbrica di denti di silicone OEM.Fornisce un serviziu unicu per i denti di silicone persunalizati.Cù più di 10 anni diDentier in silicone OEM di qualità alimentaresperienza.Se vulete sapè di più nantu à i denti di silicone persunalizati, benvenuti àcuntatta ci!


Tempu di Postu: Nov-24-2022