Cumu fà un muffa di silicone per perle |Melikey

Perchè fà un moldu di silicone per perle?

A silicone hè una scelta ideale per a fabricazione di muffa per via di i so numerosi vantaghji.Pudete facilmente creàperle di denti di silicone all'ingrossoaduprendu u modellu di silicone.I moldi stessi sò ancu assai durable, perchè pudete aduprà ripetutamente senza preoccupari di a rottura.Comparatu cù a gomma, a cumpusizioni inorganica di silicone face assai resistente à u calore è u friddu, l'esposizione chimica è ancu i fungi.

Oghje, assai industrii s'appoghjanu nantu à u modellu di silicone.Sviluppatori di prudutti, ingegneri, fabricatori di bricolage, è ancu chefs tutti facenu stampi di silicone per fà lotti di pezzi una volta o più chjuchi.

Alcune di i benefici di i stampi di silicone includenu:

flessibilità

A flessibilità di u silicone rende faciule d'utilizà.Comparatu cù materiali più duru, cum'è u plasticu, i stampi di silicone sò flessibili è ligeri, è sò più faciuli di sguassà una volta chì a parte hè cumpletamente formata.A causa di l'alta flessibilità di silicone, sia u moldu è e parti finite sò improbabile di crack o chip.Pudete aduprà stampi di silicone persunalizati per furmà tuttu, da parti di ingegneria cumplessu à cubi di ghiaccio o caramelle à tematiche di vacanze.

stabilità

U gel di silice pò sustene a temperatura da -65 ° à 400 ° Celsius.Inoltre, pò avè un allungamentu di 700%, secondu a formulazione.Altamente stabile in una larga gamma di cundizioni, pudete mette stampi di silicone in u fornu, congelate, è stende durante a rimozione.
Applicazioni cumuni di stampi di silicone
L'amatori è i prufessiunali si basanu in i stampi di silicone per via di a so versatilità è facilità d'utilizazione.Eccu alcuni esempi di industrii è applicazioni chì utilizanu stampi di silicone per pruduce prudutti:

Prototipazione

U muffa di silicone hè aduprata in prototipu è sviluppu di produttu è pruduzzione in diverse industrii.Siccomu u costu di stampi di silicone hè assai più bassu di quellu di i stampi duri in i prucessi di fabricazione tradiziunali, cum'è l'iniezione, u casting in stampi di silicone hè assai adattatu per u disignu di prototipi di produttu è a creazione di unità Beta per pruvà u mercatu è e reazioni di i cunsumatori à novi. prudutti.Ancu s'è a stampa 3D hè più adatta per creà rapidamente pezzi dispunibuli, u modellu di silicone è u casting di poliuretanu pò esse ideali per i picculi lotti di pezzi.

gioielli

I gioiellieri utilizanu stampi di silicone persunalizati per riplicà mudelli intagliati à manu o stampati in 3D in cera, chì li permettenu di sguassà u travagliu di tempu di creazione di mudelli di cera per ogni novu pezzu, ma cuntinueghjanu à aduprà cera per u casting.Questu furnisce un saltu maiò per a produzzione di massa è permette di scalà u casting d'investimentu.Siccomu i stampi di silicone ponu catturà dettagli fini, i gioielli ponu creà opere cù dettagli splendidi è forme geometriche cumplesse.

beni di cunsumu

I creatori utilizanu stampi di silicone per fà assai articuli persunalizati, cum'è saponi è candele.Ancu i pruduttori di materiale scolasticu spessu usanu stampi di silicone per fà articuli cum'è gessa è gomme.

Per esempiu, Tinta Crayons, una piccula sucietà basata in Australia, usa molding di silicone per fà crayons cù forme ludiche è dettagli di superficia alta.

cibo è bevande

I stampi di silicone di qualità alimentaria sò usati per fà ogni tipu di caramelle capricciose, cumprese cioccolata, popsicles è lollipops.Siccomu a silicone pò sustene u calore finu à 400 gradi Celsius, u moldu pò ancu esse usatu per a cucina.I picculi cotti cum'è muffins è cupcakes ponu esse furmatu bè in stampi di silicone.

Prughjettu DIY

Artisti indipendenti è DIYers spessu usanu stampi di silicone per fà opere uniche.Pudete aduprà stampi di silicone per furmà o riplicà tuttu, da i bombe di bagnu à i dolci di cane - e pussibulità sò quasi illimitate.Un prughjettu interessante di muffa di silicone per i zitelli hè di fà mudelli di vita di e so mani.Solu assicuratevi di sceglie u silicone chì hè sicuru per a vostra pelle.

Cumu fà mudelli di molding di silicone

U mudellu (a volte chjamatu u maestru) hè a parte chì utilizate per fà un negativu precisu in u moldu di silicone.Sè vo circate solu di copià un ughjettu esistente, puderia esse sensu di utilizà quellu ogettu cum'è u vostru mudellu.Solu bisognu di assicurà chì l'ughjettu pò sustene u prucessu di fabricazione di muffa.

Quandu avete u mudellu, pudete cumincià à fà muffa di silicone.

Stampi di silicone d'un pezzu è dui pezzi

Prima di cumincià à fà un moldu, avete bisognu di determinà u tipu di moldu chì vulete fà.

U muffa di silicone d'un pezzu hè cum'è una tavola di cubetti di ghiaccio.Pigliate u moldu è poi lasciate u materiale solidificà.In ogni casu, cum'è i tavulini di cubetti di ghiaccio facenu cubi cù cime piatte, i stampi di un pezzu sò adattati solu per i disinni cù i lati piani.Se u vostru maestru hà un undercut profondu, una volta chì a silicone hè solidificatu senza danni, serà più difficiuli di sguassà è a parte finita da u moldu.

Quandu u vostru disignu ùn importa micca questi, u muffa di silicone d'un pezzu hè u modu ideale per creà una replica 3D senza saldatura di u maestru in tutte e so altre superfici.

I stampi di silicone in dui pezzi sò più adattati per copià i maestri 3D senza bordi taglii piani o profondi.U moldu hè divisu in dui parti è dopu ricollegati inseme per furmà una cavità 3D riempibile (simile à u principiu di funziunamentu di l'injection molding).

I muffa di dui pezzi ùn anu micca superfici piatte è sò più faciuli d'utilizà cà i moldi di un pezzu.U svantaghju hè chì sò un pocu cumplicati per creà, è se i dui pezzi ùn sò micca cumpletamente sbucciati, una costura pò forma.

Cumu fà un moldu di silicone d'un pezzu

Custruì a cunchiglia di muffa: MDF rivestitu hè una scelta populari per a custruzzione di scatuli di sigilli di muffa di silicone, ma ancu i cuntenituri di plastica prefabbricati simplici funzionaranu.Cercà materiali non porosi è fondu pianu.

Pone u maestru è applicà l'agente di liberazione: prima aduprate l'agente di liberazione per atomizà ligeramente l'internu di a cunchiglia di muffa.Pone u latu detallatu nantu à u maestru in a casella.Spray questi ligeramente cù agenti di liberazione.Ci hà da piglià circa 10 minuti per asciucà completamente.

Preparate u silicone: mischjà a gomma di silicone secondu l'istruzzioni di u pacchettu.Pudete utilizà un dispositivu vibrante cum'è una levigatrice elettrica manuale per sguassà e bolle d'aria.

Pour a gomma di silicone in a cunchiglia di u muffa: Pour a gomma di silicone mistura delicatamente in a scatula sigillata cù un flussu ristrettu.Prima mira à a parte più bassu (in fondu) di a scatula, è dopu à pocu à pocu appariscerà u contornu di u maestru stampatu 3D.Coperta cù almenu un centimetru di silicone.U prucessu di curazione pò piglià da una ora à un ghjornu per compie, secondu u tipu è a marca di silicone.

Demoulding silicone: Dopu a curazione, sbucciate u silicone da a scatula sigillata è sguassate u maestru.Questu serà utilizatu cum'è u vostru muffa di cubetti di ghiaccio per casting i vostri prudutti d'usu finale.

Cast a vostra parte: Una volta, hè una bona idea di spruverà ligeramente u moldu di silicone cù un agentu di liberazione è lasciate seccu per 10 minuti.Pour u materiale finali (cum'è cera o béton) in a cavità è permettenu di solidificà.Pudete aduprà stu muffa di silicone parechje volte.

Cumu fà un muffa di silicone in dui pezzi

Per creà un moldu di dui parti, seguitate i primi dui passi sopra per inizià, chì includenu a creazione di un maestru è a custruzzione di una cunchiglia di muffa.Dopu quì, seguitate u prucessu sottu per creà un moldu di dui parti:

Lay out the master in argilla: Aduprate argilla per furmà chì eventualmente diventerà a mità di u moldu.L'argilla deve esse piazzata in a vostra cunchiglia di u moldu per chì a mità di u vostru maestru stende fora di l'argilla.

Preparate è pour u gel di silice: Preparate u gel di silice secondu l'istruzzioni di imballaggio chì venenu cù u gel di silice, è poi versà delicatamente u gel di silice in l'argilla è a cunchiglia di muffa sopra u maestru.Questa capa di silicone serà a mità di u vostru moldu di dui pezzi.

Eliminate tuttu da a cunchiglia di u moldu: Una volta chì u vostru primu moldu hè guaritu, avete bisognu di caccià u muffa di silicone, u maestru è l'argilla da a cunchiglia di u moldu.Ùn importa micca se i strati sò separati durante l'estrazione.

Eliminate l'argilla: Eliminate tutta l'argilla per espose u vostru primu moldu di silicone è maestru.Assicuratevi chì u vostru maestru è e mudeli esistenti sò completamente puliti.

Mettite u muffa è u maestru torna in a cunchiglia di u muffa: Inserite u muffa di silicone esistente è u maestru (pusatu in u muffa) a faccia in sopra invece di giù in a cunchiglia di u muffa.

Applica l'agente di liberazione di u muffa: Applica una fina capa di agente di liberazione di u muffa nantu à a cima di u muffa maestru è u muffa di silicone esistente per fà a liberazione di u muffa più faciule.

Preparate è pour u silicone per u sicondu moldu: Dopu à e listessi struzzioni cum'è prima, preparate a silicone è pour in a cunchiglia di u moldu per creà u sicondu moldu.

Aspettate chì u sicondu moldu per curà: Permette abbastanza tempu per u sicondu moldu per curà prima di pruvà à caccià u sicondu moldu da a cunchiglia di u moldu.

Demolding di parte: caccià i dui stampi di silicone da a cunchiglia di u stampu, è poi spartite delicatamente.

 

Melikeyperle di silicone di qualità alimentaria all'ingrosso.Sicuru per i zitelli.Semu afabbrica di perle di siliconeper più di 10 anni, avemu una sperienza ricca circaperle per dentizione in silicone all'ingrosso.


Tempu di posta: 06-Jan-2022