Cumu fà anelli di denti in silicone |Melikey

Anellu per i denti in siliconehè unu di i rigali più simplici è persunalizati chì pudete dà.Se pudete stringe alcune perle, pudete fà ghjoculi di denti di DIY.Hè assai simplice.

Di sicuru, perchè questi sò per i zitelli, avete bisognu di piglià qualchi precautions di salvezza, ma in tuttu, sti guttaperchas artighjanali ponu esse assemblati in pocu minuti è sò forti è durable.Segui u nostru tutoriale rapidu è faciule per amparà cumu fà pile di denti super forti è belli fatti in manu per u vostru prossimu avvenimentu, fiera artigianale o baby shower.

Prima, avete bisognu di sapè quantu perle sò necessarii per fà l'anellu di denti, chì dipende da a dimensione di e perle.

Perline di denti di silicone venenu in diverse dimensioni è forme, ma in una forma simplice di perle, avemu parechje dimensioni è forme diverse.Assicuratevi di utilizà perle di silicone di qualità alimentaria fatta per guttapercha.S'ellu ùn anu micca legnu, questi seranu lavatu in lavastoviglie, altrimenti ricumanderaghju di lavà a manu simplice.

L'anellu di denti di silicone DIY hè una cosa assai interessante è assai simplice.

1. Dopu stringendu u filu sinteticu di 2 mm in una stringa di perle, tirate e estremità liberate u più vicinu pussibule per furmà un ciclu.Aghjunghjite qualsiasi pendenti di dentizione chì site aduprate.Tira strettu è nodu duie volte.

2. Cut it open, lassannu una piccula cuda da i dui lati.

3. Aduprate un liggeru per spinghje cù cura l'estremità inseme per colpu permanentemente e corde.Siccomu sta cunnessione hè assai stretta, ùn deve esse usata per qualcosa abbastanza grande per adattà a testa o u collu di u zitellu.

4. Mettite l'area di u nodu funnu in u pirtusu di una di e perle è tira finu à chì u nuddu hè stuck.
U taunt di l'anellu impediscerà di esse espostu di novu.È ancu prutegge a junction distribuendu uniformemente ogni stress à a parte.

5. Tire l'anellu parechje volte per assicurà una cunnessione ferma.

Ricurdativi, ci sò qualchi regule simplici per fà anelli di denti di silicone:

Mantene l'anellu di perle di dentizione strettu.Ùn vulete micca chì u vostru ditte pò entre trà e perle è possibbilmente pinzatu, è ùn vulete micca chì sia assai dolce o per pudè avvoltà u to polso o qualsiasi altra parte di una piccula persona.

Mantene u circulu chjucu.Quandu finisci, a gomma di silicone ùn deve esse più grande di un circhiu di 2 o 3 inch.Se vulete fà una più grande, avete bisognu di prevene ogni periculu di strangulazione pussibule.

Attaccà un nodo à a fine di a catena di perle è fissate l'estremità di u slider inseme per formate un ciclu è un nodo.A probabilità di vulete scioglie u nodu hè 0.

Melt è fusione a corda.

Utilizendu un filu sinteticu di 2 mm di spessore, i più grossi sò difficiuli di stringe cù perle, è quelli più chjuchi ùn ponu micca mantene una fusione abbastanza longa senza rinfriscà per fusione bè.Se fusione l'estremità currettamente, deve esse capace di sustene almenu 15 liri di tensione cuntinua.Allora ùn si separà mai.

Mettite u nodo fusionatu in i perle.Questu mantene u nodo da qualsiasi masticazione di u zitellu, migliurà l'aspettu è aiuta à mantene una pressione uniforme nantu à u nodu.

Dà u pezzu un bonu tiratore per pruvà prima di dà à u vostru zitellu.Vai avanti tira tuttu ciò chì vulete, ùn deve mai romperà o muterà, ùn importa quantu ti tira.Chì duverebbe dà un pocu di capiscitura di a forza di stu metudu è perchè ùn deve mai esse usatu in pezzi più grande cum'è collari.Dà un bonu tiratore, si senti ancu ligeramente scioltu, tagliate è fate di novu.

Pudete aghjunghje un denti di silicone o un colgante di denti di lignu à l'anellu di denti di perle.

Melikey Silicone furnisce più di 60 culori di perle è decine di tippi di perle, è furnisce servizii persunalizati, cumpresi culori di perline persunalizati, forme è dimensioni persunalizati, imballaggio di prudutti persunalizati, etc.Semu unu di i migliori denti di u zitellufornitori di perle di silicone.Sè vo avete qualchì dumanda, basta cuntattateci.


Tempu di Postu: Dec-02-2021