Chì Certificazione hà bisognu à passà per u denti di silicone di qualità alimentaria |Melikey

Denti di u zitelluhè u megliu rigalu di crescita chì parechje mamme dà à i so zitelli è i zitelli.Ùn solu migliurà u sviluppu di masticazione di u zitellu, ma ancu permette à i zitelli è i zitelli à avè una certa sperienza cù i denti.Cù a crescita di i prudutti di i denti in u mercatu, i materiali di silicone occupanu basamente a maiò parte di a quota di mercatu in a cumpetizione.Parechji cunsumatori sceglieranu di utilizà materiale di silicone invece di altri materiali, ma assai cunsumatori ùn capiscenu micca u teether di silicone di i zitelli.Prublemu materiale, quale standard materiale pò risponde à i bisogni di l'usu di i prudutti di a mamma è di u zitellu!

I denti di silicone per i zitelli d'alta qualità sò spessu bisognu di risponde à diversi requisiti di prova è certificazione.Elencu quì sottu sò e certificazioni di produttu per i denti per i zitelli.

 

FDA è LFGB

E teste FDA è LFGB sò certificazioni di teste ambientali in i Stati Uniti è in Europa, rispettivamente.Di solitu, i prudutti di silicone chì ponu passà queste duie certificazioni ponu basu à ghjunghje à u livellu di prutezzione di l'ambiente è di sicurezza di qualità alimentaria, è cumplettamente i requisiti di i prudutti materni è infantili.

 

CE & EN71

A marca "CE" hè una marca di certificazione di sicurezza, chì hè cunsiderata cum'è un passaportu per i pruduttori per apre è entra in u mercatu europeu. I prudutti ristretti ùn ponenu micca in periculu a sicurezza umana, beni è animali, ma ùn sò micca esigenze di qualità generale.

U Standard Europeu EN 71, sviluppatu da u Cumitatu Europeu di Standardizazione, hè un inseme di norme di sicurezza legalmente vincolanti per diverse categurie chì si applicanu à tutti i ghjoculi è i succhi venduti in l'Unione Europea.Quessi sò trà e certificazioni più difficiuli per i pruduttori mundiali di ghjoculi è ciucciu per ottene, è i prudutti chì passanu i testi necessarii sò cunsiderati ghjoculi è ciucci di alta qualità.

Passà sta prova assicura chì a guttapercha risponde à i requisiti stretti per un usu eccessivu dopu a masticazione prolongata.

Sta certificazione assicura chì questi è parechji altri sustanzi chimichi dannosi ùn entranu micca in i zitelli in ogni modu.

 

CPSC & ASTM & CPSIA

Avemu fattu un sforzu extra per assicurà chì i nostri prudutti sò sicuri è simu entusiasti di sparte a nostra certificazione di sicurezza cun voi!Pudete cumprà è ancu rivende i nostri prudutti cun fiducia perchè sò certificati à i normi CPSC, ASTM è CPSIA.

 

I nostri anelli di dentizione sò stati testati è passati tutti i reguli di sicurezza di i prudutti CPSC:

CPSIA Section 106 è ASTM F963-11 Section 4.3.5.2, Soluble Heavy Metal Content in Substrates

Sustanze chimiche testate: antimoniu, arsenicu, bariu, cadmiu, cromu, piombo, mercuriu, seleniu (tutti passati)
CPSIA Sections 102 è 16 1501, Small Parts

CPSIA Sezione 106, ASTM F963-11 è 16 CFR 1500 (FHSA), Periculi Meccanichi

Shock, Torque, Tension, Compression (all pass)
ASTM F963-11 Sec 4.1 Material Quality - Pass
ASTM F963-11 Sec 4.6 Small Objects - Pass
ASTM F963-11 Sec 4.9 & 16 CFR 1500.48 Punti accessibili - Pass
ASTM F963-11 Sec 4.18 Accessibilità di buchi, spazii, miccanismi - passa
ASTM F963-11 Sec 4.22 Set di dentizione è ghjoculi per i denti - Pass

Una copia di u Certificatu di Sicurezza di u Produttu hè dispunibule nantu à dumanda.

 

A sicurità di u vostru zitellu hè di primura.Attentate sempre à i prudutti cù questi segni di sicurezza!Salvà centesimi per ottene un pruduttu inferjuri chì ùn hà micca sti certificazioni di sicurezza hè preghjudiziu à a salute è a sicurità di u vostru zitellu è pò custà più à longu andà.

Melikey hè unfabbrica di denti di silicone,ingrosso denti per i zitellisò cuncepiti cun l'interessi di u vostru zitellu in mente è risponde à tutti i normi di sicurezza sopra, rispettivamente.Noifurnisce un denti di silicone di qualità alimentaria.Questu hè coherente cù a nostra filusufìa chì a qualità di u produttu hè a vita.Allora i nostri prudutti sò sicuri, durable è adattati per i zitelli.


Tempu di post: 25-06-2022