Quantu sò sicuri i denti di silicone?|Melikey

Denti di siliconesò diventati gradualmente a scelta preferita per i genitori per furnisce un cunfortu calmante senza risicu è sicuru per i so zitelli.I denti di silicone sò fatti di silicone di qualità alimentaria, chì hè un silicone completamente sicuru chì hè cumpatibile cù l'alimentariu.Quessi sò teethers non tossichi.

U silicone hè unicu perchè vene senza tuttu u periculu per a salute chì i plastichi anu.Questi periculi includenu sustanzi chimichi dannosi in i denti di plastica chì sò BPA, PVC, ftalati.A ricerca hà dimustratu chì sti chimichi ponu causà cambiamenti hormonali chì à u turnu portanu à dannu neurologicu, di sviluppu è riproduttivu.

A salute di u zitellu hè delicata, postu chì u so sistema tutale hè in i stadi di sviluppu per a maiò parte di a so zitiddina.Dunque, i genitori devenu piglià cura extra di ciò chì venenu in cuntattu, in particulare ciò chì entra in bocca.

Cosa hè Silicone?

U silicone ùn hè micca plastica.U silicone pussede e seguenti proprietà simili à i plastichi chì includenu chiarezza, malleabilità, resistenza à a temperatura, flessibilità è resistenza à l'acqua.Queste proprietà facenu a silicone classificata cum'è una terra media trà gomma è plastica.

In ogni casu, ciò chì veramente differenzia a silicone hè a so cumpusizioni chì hè una spina di Siliciu è Ossigenu cù gruppi lati organici attaccati à l'atomu di siliciu.

Altre caratteristiche di Silicone chì u facenu cusì unicu include:

• Silicone ùn sustene micca a crescita microbiana

• Silicone ùn provoca allergii cunnisciuti.

• Silicone mostra resistenza à l'ossigenu, l'ozone è a luce ultravioletta (UV)

• Silicone exhibe bassu reattività chimica è bassa toxicity

A silicone hè aduprata in diversi campi per diversi scopi per via di sti qualità peculiari.

Hè adupratu in l'industria elettrica, l'automobile, a medicina è l'odontoiatria, tessili è carta, a casa, etc.Ùn hè micca maravigghiusu chì hè ugualmente appiicata per creà denti per i zitelli sicuri, masticatori è calmante.

U silicone hè sicuru per i zitelli?

A risposta hè Iè!Eccu i benefici diDentifricio in silicone:

Ingrossu di denti di siliconesò in congelatore è in lavastoviglie

Cum'è u risultatu direttu di e proprietà distintive di silicone, pò esse facilmente lavatu o pulito sempre.I saponi o l'agenti di pulizia ùn ponu micca liscià in u teether o esse ritenuti nantu à a superficia.Dunque, pudete aduprà qualsiasi misura di pulizia senza preoccupazione.

U silicone hè adattatu per mette in u freezer perchè a so cumpusizioni ùn hè micca affettata da u cambiamentu di temperatura;invece, serve megliu per furnisce un sollievu calmante per u vostru zitellu.

•U silicone hè morbidu, masticatu è durable

A sensazione di gomma di sta sustanza a rende morbida è masticata.Mentre u silicone hè calmante per muzzicà o masticà, hè ancu durable per suppurtà sta distress prolongatu.

• Silicone hà una superficia anti-slip

L'elasticità di u silicone prumove una bona presa, per quessa ùn sdrughje micca da e mani di i vostri zitelli.

• Silicone Teethers sò sicuru

I denti di silicone sò fatti dasilicone di qualità alimentariachì hè un silicone cumplettamente sicuru chì hè cumpatibile cù l'alimentariu.Hè micca tossicu, inodore è appruvatu da a FDA.

I denti di silicone eliminanu u periculu di i periculi di suffocante perchè sò un pezzu di ghjoculi morbidi, masticatori è calmante.I denti di silicone sò ipoallergenici per assicurà a salute di u vostru zitellu.

I denti di silicone sò liberi di BPA, PVC è ftalati.Ùn lascianu micca i sustanzi chimichi dannosi è venenu senza bordi duri o affilati.

Parechje parenti preferanu i denti di gomma, sò fatti di lattice è cunsiderate più sicuri cù u minimu periculu per a salute.Ma alcuni anu allergii di lattice.

U silicone, invece, hè un tipu di gomma senza allergie è senza BPA, per quessa hè a scelta più sicura per i zitelli.Hè ancu lavabile è pò esse rinfriscatu in a frigorifera per rinfurzà a calma.

Melikey Silicone hè ufabbrica di denti di siliconeU fabricatore produce i denti di silicone più sicuri per i zitelli.Avemu un cuntrollu di qualità strettu 3 volte per ogni pruduttu per assicurà chì hè sanu, ecologicu, senza BPA, sicuru è in cunfurmità cù e norme FDA / UE.

Melikey Silicone product Co., Ltd. furnisce suluzioni OEM / ODM one-stop cù i migliori servizii di clientela è post-vendita.Truvate un fornitore di denti di silicone affidabile per i vostri zitelli è i clienti, sentite liberu di cuntattateci per più cooperazioni.


Tempu di Postu: Feb-11-2022