Chì ghjè u teether più sicuru per u zitellu?|Melikey

Cumu sceglie ui migliori teethers per i zitellidi u 2022 ?Le scelte di Healthline Parenthood per i migliori teethers.

1. Vulli Sophie La Girafe.
2. Calmies Naturale Dentizione Toy.
3. Baby Elefun Elephant Teether.
4. Baby Banana Infant Toothbrush.
5. Teetherpop.
6. Itzy Ritzy Teething Mitt.
7. Promise Babe Natural Wood Teething Toy Set.
8. Dr. Brown's Coolees Soothing Teether.

Quandu sceglie aghjoculu per i denti, hè impurtante di priorità a sicurità.Eccu alcuni cunsiglii.

Evite fonti di fiducia collane, braccialetti è ghjuvelli.Puderanu split open, creendu un periculu di suffocante.I zitelli ponu ancu imbottiglialli intornu à u collu.In particulare, ùn ci hè nisuna evidenza chì i collarini d'ambra furnisce un sollievu di u dulore.

Evitari aduprà i prudutti di denti grinding chì cuntene batterie.A batteria, u coperchiu di a batteria o i so viti ponu spuntà è presentanu un periculu di suffocazione.

Ùn lasciate mai u vostru zitellu ghjucà cù qualsiasi ghjoculi nantu à u lettu o solu.Questu include a parte posteriore di a vittura.

Evite i ghjoculi per i denti pieni di liquidu.Quandu u zitellu morde, spuntanu, espunendu u zitellu à liquidi potenzalmentu inseguri.

Vede u cuntenutu.Pruvate di truvà ghjoculi senza BPA è verificate per qualsiasi allergeni è irritanti.Perchè assai persone sò allergii à u lattice, per esempiu, cunzidira à evitari i prudutti chì cuntenenu lattice.

I zitelli sviluppanu attaccamenti à una varietà di oggetti, è diversi ghjoculi di denti di u zitellu travaglianu per i zitelli diffirenti.

Sè pussibule, pruvate à furnisce una varietà di denti per i zitelli.Parechji babies amanu una varietà di superfici, culori brillanti è ghjoculi chì sò faciuli d'afferrarà.

Chì sò a vendita calda è u novu disignudenti di siliconeda Melikey Silicone?

Eccu i ritratti per riferimentu.

Melikey Silicone sò iFornitore di fabricatore di denti per u zitellu, cù più di 10 anni di sperienza di persunalizazione in i denti per i zitelli, furniscemu servizii OEM / ODM one-stop per voi.Per furnisce a megliu qualità di u produttu à i clienti, prima di imballà è spedite i prudutti, ci sò trè volte cuntrolli di qualità cumpleta.Sentite liberu di cuntattateci per più cooperazione.

 


Tempu di Postu: Feb-11-2022