Perchè i Babies Necessità Silicone Teether Toy |Melikey

A dentizione hè una parte integrante di u sviluppu di u vostru zitellu, è succede quandu u primu dente esce da e gengive.A dentizione pò fà incunificate e gengive di u zitellu.Ughjoculu di denti di silicone per u zitelluvene in pratica quandu i denti di u vostru zitellu diventa insupportable.Questi accessori nifty ponu aiutà à passà quelli tempi duru calmante e so gengive mentre li permettenu d'amparà cumu masticà bè durante questa fase impurtante.

 

Quandu i denti di u zitellu?

Certi parenti trovanu chì i so picciotti crescenu prima, i denti à l'età di 3 mesi.Da l'altra parte;certi picciotti ùn cumincianu micca à mustrà segni di dentizione finu à 6-24 mesi !Ùn importa micca quandu u vostru zitellu principia a dentizione, i sintomi sò listessi: discomfort significativu è a necessità di masticà tuttu ciò chì hè dispunibule.

Eccu i segni più cumuni di dentizione in i zitelli:

sbavatura eccessiva

irritabilità o rabbia

Gum dolore è inflammazioni

masticari articuli

Denti di u zitelluU ghjoculu vene in una varietà di forme, dimensioni, culori è materiali, assicurendu chì truverete sempre qualcosa chì hè ghjustu per u vostru zitellu.

 

Chì ghjè u megliu modu per aduprà u denti per i zitelli?

Prima di mette i denti in a bocca di u zitellu, duvete fà uni pochi di cose:

 

Tipi di ghjoculi per denti utilizati:

A sicurità di a gomma di denti, cumpresi i materiali, u disignu è l'igiene di a so custruzzione, hè u fattore più impurtante.U teether di u zitellu ùn deve esse un periculu d'affucatu per u vostru zitellu è deve esse faciule da pulisce.Hè megliu di mette u teether in a frigorifera (micca in u freezer) prima di dà à u vostru zitellu, cum'è a masticazione hè più efficaci quandu l'ughjettu hè friddu è pò numb the gums.

Ci sò parechji tippi di ghjoculi di denti, principarmenti in legnu, silicone, è mantelli.

A selezzione di Melikeydenti di silicone di qualità alimentariasò stati accuratamente selezziunati per assicurà a so sicurezza è efficacità.Certi zitelli anu un desideriu istintivu di masticari, chì pò guidà à mette e cose in bocca à una età assai ghjovana - hè solu naturali!U più i zitelli impegnà in sti attività mentri i so denti sò sempre sviluppatu (0-6 mesi).U silicone hè morbidu è resistente à l'usura, hè a megliu scelta per i ghjoculi di denti di i zitelli.

Giocattolo in legno per denti di bambinoùn deve esse friddu, perchè questu li farà espansione è perde a so putenza.Fregate regularmente e gengive di u vostru zitellu cù un dito pulitu per sustene u denti.Questu deve esse fattu delicatamente cù a quantità ghjusta di pressione.

Manta per i denti.Questi ghjoculi per i denti s'assumiglia à mantelli o sciarpe, ma sò pensati per esse masticati.

 

Assicuratevi chì a bocca di u zitellu hè pulita.

U stadiu di dentizione hè critica per a salute è a sicurità di u vostru zitellu.I zitelli sò menu prubabile di sneak cose di tutte e dimensioni in bocca.Allora cuminciate cù i labbra di u vostru zitellu è cuntrollà l'uggetti nascosti o anormalità cù e gengive è i denti novi prima.Fate questu quantu spessu pussibule.

 

Cunsiderate l'usu di un unguentu orale o un analgésicu.

Ùn pudete micca aspittà chì u teether allevia magicamente u dolore è l'incomodità di u vostru zitellu.Mentre chì a gomma di denti pò esse cunsulazione, i analgésichi di u zitellu chì sò stati dati o suggeriti ponu esse di grande aiutu.Certi unguenti orali naturali sò sicuri per i zitelli è ponu furnisce un sollievu calmante.Prima di dà qualsiasi medicazione o creme à u vostru zitellu, assicuratevi chì sò stati cunsigliati è appruvati da u vostru pediatricu.

 

U ghjocu di denti di silicone hà i seguenti vantaghji:

 

U teether di silicone pò esse guardatu in u frigorifero.

Grazie à e proprietà uniche di silicone, i genitori ponu facilmente o indefinitamente pulisce u silicone.I saponi o i detergenti ùn penetreranu micca o si stallanu nantu à a superficia di u braccialettu.Cusì pudete aduprà u vostru metudu di pulizia cun fiducia.Pudete mantene a silicone in a frigorifera perchè u so cuntenutu ùn sò micca affettati da i fluttuazioni di a temperatura;invece, hè megliu per calmà u cunfortu per u vostru zitellu.

 

U silicone hè un materiale suave, masticatu è durable.

A sustanza hà una tessitura gommata, facendu morbida è masticata.L'anelli di dentizione in silicone per u zitellu ùn solu furnisce micca sollievu da muzzicà o masticazione, ma ponu ancu sustene u dolore à longu andà.

 

A superficia di silicone hè antiscivolo.

A dolcezza di u silicone assicura una presa ferma, assicurendu chì ùn sdrughje micca da e mani di u zitellu.

 

U denti di silicone hè cumplettamente sicuru d'utilizà.

U silicone di qualità alimentaria hè aduprata per fà un denti di silicone, un silicone assai sicuru è compatibile cù l'alimentariu.Questi ghjoculi di denti di silicone sò micca tossichi.

 

 

Melikey Best Silicone Teether Toy

Giocattolo sonaglio in silicone per denti

Adorable sonagliu in silicone per denti di silicone, fattu di silicone morbidu, cuncepitu per divertimentu ludicu è masticazione elegante.
 
Forma di capezzolo per stringe i denti, u collu per una presa faciule, u corpu include campane chì ponu chjappà per mantene u zitellu felice è testa per spuntini.
 
Ùn solu ùn pò alleviare i gengive malati, ma pò ancu esse usatu in baby showers.

Giocattoli per denti in silicone all'ingrosso

Sicurezza di u Materiale: 100% silicone di qualità alimentare senza BPA.sicuru è micca tossicu.
 
Facile da pulisce: Pudete lavà u denti di u zitellu in acqua calda cù una spazzola, o mette in a lavastoviglie.
 
GRANDE REGALO: I nostri teethers sò un grande rigalu per u zitellu, a zitella è u zitellu di l'amicu.

Ghjocu di denti di u zitellu in croce

TEXTURES DIFERENTI - Ogni gamba di u denti di u zitellu in croce hà una texture unica, è ancu e setole.Soddisfendu e diverse bisogni sensoriali, u manicu hè faciule d'afferrarà è righjunghji l'area molare induve a maiò parte di noi masticamu.

MATERIALI 100% SICURI - Fatti di silicone di qualità alimentaria.Non tossicu, senza BPA, senza piombo, senza lattice o ftalati, sicuru per i zitelli à masticari.

Aiuta à riduce l'ansietà è u stress - a suluzione perfetta per i zitelli chì cercanu stimulazione orale.Aiuta à riduce l'ansietà è stà cuncentratu senza masticà camicie o morsi unghji.

Collana di denti di u zitellu

100% silicone puro è senza piombo, lattice, BPA, PVC o ftalati.Facile da pulisce cù sapone è acqua calda.
I nostri collarini di silicone venenu in sfumature terapeutiche è culori brillanti per riduce u stress è l'ansietà!
 
I nostri collarini masticatori sò in cinque culori, blu, giallu, verde, aranciu è rossu, per un effettu calmante è calmante.

 Melikey hèCina fabbrica di denti di silicone senza bpa, denti di silicone di qualità alimentaria, sicuru per u zitellu.Melikey Silicone hè u zitellu principaleFornitore di ghjoculi per denti di silicone. Cuntatta ci avèingrosso denti di silicone per u zitellucatalogu è lista di prezzi.

Melikeyall'ingrosso di prudutti di silicone per i zitelliper più di 10 anni.Melikey Silicone hè u principale fornitore diTeether di silicone di qualità alimentaria in Cina.Consegna veloce è serviziu OEM / ODM.

 

 

Articuli cunnessi


Tempu di Postu: Aug-20-2022