I Collane di denti funziona veramente?|Melikey

I Collane di denti funziona veramente?|Melikey

Collane di dentizioneè i braccialetti sò generalmente fatti di ambra, legnu, marmura o silicone.Un studiu di u 2019 da i circadori canadiani è australiani hà truvatu queste dichjarazioni di benefiziu per esse false.Anu determinatu chì l'ambra baltica ùn libera micca l'acidu succinicu quandu hè purtatu vicinu à a pelle.

I Collane di denti funziona veramente?

Iè.Ma quì hè l'avvertimentu impurtante.A scienza muderna ùn sustene micca l'usu di collane Amber Teething per alleviare u dolore di i denti.

L'Academia Americana di Pediatria (AAP) ùn ricumande micca chì i zitelli portanu ghjuvelli.A suffocazione hè a prima causa di morte per i zitelli sottu à un annu è trà e prime cinque cause di morte per i zitelli trà l'età di 1 è 4 anni.Sè vo vulete usà un collare di dentizione, deve esse purtatu solu da u caregiver è fattu cusì sottu a tutela in ogni mumentu.

Ci sò dui tipi di collari di denti - quelli fatti per i zitelli per vèstinu è quelli fatti per e mamme.

I collari di dentizione pensati per i zitelli deve esse evitati.Puderanu vede carini, ma pudete mette in periculu a vita di u vostru zitellu cun elli.Puderanu suffocation o suffocation.Dunque, ricumandemu fermamente chì ùn avete micca cumprà un collarinu di denti cuncepitu per u vostru zitellu.

L'altru tipu di collana di dentizione hè fatta per e mamme per portà mentre i so figlioli masticanu.Quessi sò fatti di materiali masticatori, sicuri per i zitelli, chì ponu esse puliti dopu esse sbulicati in bava.Ma avete sempre bisognu à esse vigilante mentre u vostru zitellu hè rosicatu.

Se sceglite d'utilizà una collana di dentizione, ricumandemu di cumprà un 100%collana di dentizione in silicone di qualità alimentariacuncepitu per a mamma per portà.

Cumu sceglie u megliu collana di denti?

Prima di cumprà una collana di denti, duvete cunsiderà i seguenti:

Non-tossicu: Assicuratevi chì a vostra collana hè veramente micca tossica.Cercate siliconi 100% appruvati da a FDA per l'alimentariu chì sò liberi di BPA, ftalati, cadmiu, piombo è lattice.

Efficacia: assicuratevi chì e persone anu una basa scientifica per i so rivindicazioni nantu à i collari di denti.Per esempiu, perle d'ambra ùn sò micca stati pruvati per aiutà i zitelli più di qualsiasi altru tipu di materiale, o ancu dannusu.

Alternative: Se ùn pensate micca chì sò adattati per voi è u vostru zitellu, pudete sempre cumprà unghjoculu per i dentio truvà tela per elli à masticà è mette ghjacciu nantu à e gengive.


Tempu di Postu: Mar-11-2022