Cosa hè un denti di silicone?|Melikey

Denti di siliconesò fatti di silicone di qualità alimentaria non tossica è anu una texture da un latu per massaggiare e gengive dolente è furnisce sollievu à i denti emergenti.A Texture aiuta ancu u vostru zitellu à scopre è scopre novi sensi, allora vai avanti è masticate i denti di silicone.

I denti di silicone per u zitellu sò sicuri è unu di i migliori prudutti per cumprà per u vostru zitellu di denti.U silicone hè u megliu materiale per a dentizione di u zitellu perchè hè morbidu, faciule da cura, frescu è divertente per i zitelli à masticari.

Eccu alcuni motivi per quessa chì duvete cunsiderà cumprà denti di silicone:

1. U silicone hè sicuru è suave è pò esse masticatu ripetutamente per calmà e gengive di u zitellu.
2. Teether di silicone hè faciule da pulisce
3. Texture multiple è forme per aiutà u zitellu à amparà
4. Aiuta à migliurà e cumpetenze di mutore fine, a cuscenza spaziale è a forza di presa
5. Altu valore di divertimentu, u zitellu amassi i denti di silicone
6. Facile à portà, mette in un saccu di diaper, andà in un viaghju, o avè uni pochi di ricambi in casa
7. Versatile, u silicone pò esse congelatu in modu sicuru è utilizatu cum'è guttapercha congelata per benefici extra calmante.
8. I denti di silicone sò cute!Ci hè parechje stili diffirenti per sceglie è ponu esse accessori eleganti per u vostru zitellu.

I denti di silicone sò sicuri per i denti di u zitellu?

Iè, i denti di silicone sò sicuri per i zitelli.Avemu nutatu certi articuli chì dicenu chì i denti di silicone sò periculosi per i zitelli per via di u periculu di suffocante.Avemu da esse chjaru chì questu hè un avvisu troppu prudente è ùn classificà micca bè tutti i prudutti di dentizione.

I denti di Mellikey Silicone sò garantiti per aduprà materie prime di silicone di qualità alimentaria di alta qualità, senza BPA, 100% non tossicu è inodore, appruvati da FDA, senza piombo, senza PVC, senza mercurio, senza ftalati.

100% silicone di qualità alimentaria significa chì u silicone hè classificatu sicuru per l'usu in qualsiasi pruduttu chì vene in cuntattu cù a nostra bocca.L'industria di silicone cresce ogni annu, è i siliconi ùn sò micca tossichi è utili in parechje industrii, cumpresu u settore medico.

I principali prudutti di dentizione chì sò avvistati sò i collari di denti è tuttu ciò chì si attacca à i zitelli mentre dorme.Duvete sempre surviglià u vostru zitellu ogni volta chì ghjucanu cù qualsiasi ghjoculi.

Chì hè l'età ghjusta per dà i ghjoculi per i denti di u zitellu?

I zitelli ponu principià a dentizione prima di 4 mesi o più tardi di 14 mesi.Ricumandemu chì u megliu tempu per dà à u vostru zitellu un ghjocu di dentizione hè quandu u vostru zitellu principia à mette tuttu in bocca.Ancu s'ellu ùn pudete micca impediscenu di catturà qualcosa.Pudete simpricimenti cumprà un teether di silicone chì sapete chì hè sicuru per elli.

Melikey silicone hè u megliuFornitore di fabricatore di denti di silicone, avemu parechji disinni sicuri per e vostre opzioni.Pudemu cura è attenzione in ogni pruduttu per guarantiscenu chì sò sani è sicuri per a dentizione di u zitellu.Supportemu u serviziu OEM / ODM, benvenutu àdenti di silicone di qualità alimentaria persunalizata.


Tempu di post: 17-mar-2022