Cumu riparà in modu sicuru i denti di silicone?|Melikey

Denti di silicone per i zitellisò faciuli di pulizziari, ma s'ellu sò cullati da i zitelli è si mette in bocca quand'elli sò cascati in terra o macchiati di battìri è virus, i denti di i zitelli portanu grandi periculi nascosti à a salute di i zitelli.

Perchè i zitelli ùn anu micca abbastanza grip è sò sempre interessate in cose altru ch'è e so mani, i denti di i zitelli sò spessu ghjittati.

Cumu riparà u denti di silicone cù clips per ciuccio?

Hè simplice.Per utilizà un clip pacifier, simpricimenti sceglite ogni pezzu di vestiti di u zitellu (qualsiasi tela o materiale di travagliu), situà u clip, è aghjunghje u clip à a cammisa di u zitellu.

L'altra estremità di a banda cunnetta à u teether di u zitellu.Ogni volta chì u vostru zitellu sguassate i denti da a so bocca, u clip pacifier hè quì per mantene l'attaccatu à elli è luntanu da u pianu.

Eccu i vantaghji chjave di l'usu di un clip pacifier per riparà i denti:
1- Mantene i succhi di u vostru zitellu puliti è senza germi

2- Ùn ci hè più à circà ciechi per i clips di succetti persi o smarriti o chinasi per ricuperà i succhietti

3- I zitelli amparanu à piglià u so pacificu quandu anu bisognu

Melikey Siliconehà creatu una grande varietà di stili di clip per ciuccio da sceglie per i vostri zitelli.

A catena di clip per u succorsu per u zitellu pò riparà u teether strettu nantu à i vestiti di u zitellu, a manta, i bavaglini sbavati, è più, facendu chì u teether ùn hè micca faciule per cascà in terra, assicurendu a pulizia è a salute di u teether.

AVVERTENZA: Aduprate una cura estrema quandu installate i clips è ùn intrappulà alcuna pelle o capelli di u vostru zitellu in i clips.

 


Tempu di Postu: Mar-09-2022