Chì tippu di stringa hè aduprata per i collari di denti?|Melikey

DentizioneHè doloroso, i zitelli cumincianu a dentizione ghjustu intornu à 6 mesi à 12 mesi.I primi denti di solitu vene in u fondu di fronte.I dui segni principali mostranu chì u vostru zitellu hà cuminciatu à denti, è diventeranu fussy è drooling.

A collana di denti funziona veramente?

I ghjoculi per i denti pò esse un modu grandile per aiutà u vostru zitellu di denti à passà u dulore di quelli denti chì venenu.I zitelli naturali volenu catturà per a mamma, cusì dà li qualcosa da catturà chì hè slao sicuru per masticare, ùn aiuterà micca solu à allevà u dolore di i denti, ma pò ancu esse una divertente sperienza di apprendimentu tattile.

Sò u collana di dentizione sicura per u zitellu?

Iè.I collari di dentizione sò fatti di perle di silicone di qualità alimentaria, sò sicuru, durable, faciule da pulisce è inodore.I collari di i denti ùn deve esse mai purtatu da u zitellu, è solu usatu sottu strettu tutela.Se sceglite d'utilizà una collana di dentizione, ricumandemu di cumprà una collana di perline di dentizione di silicone di qualità alimentaria pensata per e mamme.

Inoltre, alcune di e mamme volenu DIY una collana di denti per i so zitelli.Ma ricordate micca di sceglie perle d'ambra.Perle di silicone di qualità alimentaria o perle di legnu duru naturali, cum'è perle di lignu di faghju sò dispunibili.

E chì i zitelli di stringa hè megliu per i collari di perle di denti?

Nominalmente, tutte e marche è i manufatti utilizanu i cordi di nylon, sò morbidi, fatti di materiale squisitu, sicuru è robustu, senza sbiadimentu, durable, setosu è shin.L'estremità ponu esse firmate o sigillate cù un liggeru o flame senza sfilà.

Cum'è i buchi di perle di silicone sò di solitu 2mm, cusì pudete sceglie 1.5mm, o 2mm nylon cords to string beads together to make teething necklaces, teether bracelets, pacifier catene è altri ghjuvelli.

Melikey Silicone hè ufornitore all'ingrosso di teethers per i zitelli, Furnemu solu suluzione di persunalizazione, furnimu i perle di silicone, i denti per i zitelli, è ancu i collarini di denti, è l'accessori cum'è clips, cordi, è clasps.Se li vulete, basta cuntattateci.


Tempu di post: 18-mar-2022