Cumu fà perle di denti in silicone |Melikey

Perle di dentizione in silicone di qualità alimentare

Cumu fà perle di denti in silicone |Melikey

Se vulete fà prudutti di silicone, avete prima bisognu di un moldu senza silicone.U mutivu per quessa chì stu muffa hè efficace hè chì u silicone ùn aderisce à pocu à materiali altru ch'è u silicone.Cum'è uFornitore di perle di silicone per i denti, Adupremu a macchina CNC per fà u muffa d'acciaio inossidabile, stu muffa puderia suppurtà una temperatura alta è a prissioni di furmà i perle di silicone.

Muffa di perle di dentizione in silicone per u zitellu

Prima di fà perle di silicone, faremu prima un moldu in acciaio inox.U pirtusu in u centru di a perla hè un pocu complicatu, ma avemu aduprà una verga di ferru di taglia adattata per mette in a groove in u mità di u moldu.U moldu hè cumpostu di dui parti, un moldu superiore è un moldu inferjuri.

Avete da fà un moldu di dui parti è assicuratevi di ottene una ventilazione curretta quandu si mette u sprue per u riempimentu.In alternativa, s'ellu ùn importa micca una cucitura in u pruduttu finitu, pudete fà dui moldi chì ponu esse cumpletu indipindente.

Stallà u moldu nantu à a stampa di u moldu, disassemble u moldu, installate u moldu, è u prucessu di debugging duverà circa 30 minuti à 1 ora.

Pruduzzione in massa di perle di silicone

Tagliaremu a materia prima di silice in pezzi di taglia adattata, poi mette in a pusizioni di e perle di muffa più bassu, principià a macchina di forma, è forma rapidamente e perle di silice in e cundizioni di alta temperatura è pressione alta.Dopu à 3 minuti, i perle di silicone ponu esse eliminati da u moldu.

Questu hè u prucessu di produzzione di unicu culoreperle di silicone in massa.Sè avete bisognu di perle di silicone multicolore, cum'è a forma di un animali, a pruduzzione di u moldu serà più cumplicata, è una macchina di injezione di silicone deve esse aduprata per injectà diversi culori di gel di silice.Dopu à u modellu, aduprate una macchina di formatura per pruduce infine e perle di silicone multicolore finite.

A pruduzzione di perle di silicone hè un prucessu simplice, è u core hè u moldu.Un bonu moldu pò fà a produzzione efficiente è rende u pruduttu megliu.

Ispezione di qualità

Di sicuru, a qualità di u nostru persunale di pruduzzione hè ancu assai altu.Prima di utilizà a materia prima, avemu da verificà a qualità di elli.

Dopu chì a pruduzzione hè finita, faremu ispezioni di qualità nantu à i prudutti finiti.Avemu aduprà standard stretti di ispezione di qualità per eliminà u 20% -30% di i prudutti, a maiò parte di i quali sò prudutti qualificati à l'ochji di l'altri fornituri.

Perchè a maiò parte di i nostri clienti sò una cuuperazione customizata cun noi, qualsiasi difetti di u produttu chjucu affettanu a reputazione di i nostri clienti di marca.Dunque, pigliamu a qualità assai seriu è mantene a reputazione di a marca cù i nostri clienti.

Cumu cumprà perle di silicone per i denti?

Mandateci a vostra dumanda, u nostru squadra di vendita vi cuntattate per i dettagli.Melikey hèfabbrica in massa di perle di silicone.Pudemu offre alta qualità è prezzuperle di silicone per a dentizione all'ingrosso.


Tempu di posta: 06-Jan-2022