Chì sò i perle di silicone |Melikey

Chì sò i perle di silicone |Melikey

I perle di silicone sò fatti di silicone d'alta qualità, di qualità alimentaria è senza BPA, senza piombo, senza mercurio, senza ftalati, senza cadmiu, ecc. Hè morbidu per e gengive di u zitellu quandu si denti nantu à perle di silicone.

Cumu fà perle di silicone per i denti?

Ufabbrica di perle di siliconecast i perle di silicone in massa cù i stampi in acciaio inox, u fabricatore di perle di silicone puderia aiutà à pruduce perle persunalizate, culori persunalizati.L'alta temperatura è l'ambiente d'alta pressione furnitu da i muffa ponu accelerà a so furmazione.

Di chì sò fatti i perle di silicone?

Perle di dentizione in siliconesò fatti di silicone di qualità alimentaria, micca tossicu, è senza odore o gustu.Questu li rende fantastichi per aduprà in ghjuvelli di dentizione, postu chì sò lisci, texturizati morbidi è faciuli di pulisce.Adupremu perle di silicone per i clips di ciuccio DIY, i braccialetti di denti, i collari di denti, è ancu i catene chjave.

Cumu pulisce e perle di silicone?

Basta à lavà cù acqua calda saponata o gettate direttamente in a lavastoviglie.U gel di silice hè antibacterial, per quessa, di solitu solu bisognu di pulizia simplice.S'ellu hè particularmente bruttu, pò esse pulita è disinfettata da acqua fogera.

Induve cumprà perle di silicone per i denti di u zitellu?

Melikey Silicone hè uFornitore all'ingrosso di perle di siliconein Cina, furnimu perle di silicone di qualità alimentaria, denti, forniture per l'alimentazione di i zitelli, etc. A nostra fabbrica hè certificata ISO 9001, è verificata da TÜV Rheinland.

Avemu più di 60 culori di perle è diversi disinni di perle in stock, sustene a spedizione rapida per FBA, spedizione di goccia.Tutti iperle di silicone per dentizione all'ingrossosò ben imballati dopu à 3 volte u cuntrollu di qualità cumpleta.

Per più dettagli, mandateci a vostra dumanda quì.


Tempu di post: 13-Jan-2022